اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

بیانیه فدراسیون جودو بعد از رفع تعلیق

رئیس فدراسیون جودو بعد از رفع تعلیق بیانیه‌ای را صادر کرد.

بیانیه فدراسیون جودو بعد از رفع تعلیق

به گزارش خبرگزاری فارس، بیانیه فدراسیون جودو  بعد از رفع تعلیق که موجی از نشاط را در جامعه ورزش ایران و به ویژه جودو به وجود آورده است، به شرح زیر است :
تعلیق فدراسیون جودو ایران برداشته شد.
بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران با توجه به دفاعیات حقوقی مؤثری که به عمل آمد دیوان داوری ورزش طی رأی که امروز (دوشنبه 11 اسفند ماه) صادر نمود رأی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی مبنی بر تعلیق فدراسیون جودو ایران را باطل اعلام نمود و مقرر کرد به منظور بررسی های بعدی این پرونده به فدراسیون جهانی جودو ارجاع گردد.
بدون تردید فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران خود را همچنان تابع اصول منشور المپیک و مقررات اساسنامه فدراسیون جهانی جودو می شناسد و از همکاری و تعامل روزافزون با فدراسیون جهانی در همین چارچوب استقبال خواهد کرد.
فدراسیون جودو بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از عملکرد شایسته تیم حقوقی، حمایت های وزیر محترم ورزش و جوانان، مساعدت های رییس محترم کمیته‌ملی المپیک و همراهی های معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مسیر تحقق این‌ پیروزی بزرگ حقوقی ورزشی اعلام می دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول