اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

الهویی: قلعه نویی دشمن جامعه داوران نیست/امروز بدشانسی های زیادی داشتیم

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: قلعه نویی دشمن جامعه داوران نیست و همیشه پشت داوران بوده، چیزی جز عدالت نمی خواهیم.

الهویی: قلعه نویی دشمن جامعه داوران نیست/امروز بدشانسی های زیادی داشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید الهویی در نشست خبری پس از شکست گل گهر مقابل سپاهان اظهار داشت: به سپاهان تبریک می گویم. یکی از بازی‌های با کیفیت این فصل بود. قبل از بازی قلعه نویی با بازیکنان صحبت کرده بود که بازی در این سطح خیلی سخت است و برنده را فقط اشتباهات مشخص می کند.

وی افزود: ما متاسفانه اشتباهاتی داشتیم که به سپاهان موقعیت گلزنی دادیم. از موقعیت هایمان نتوانستیم استفاده کنیم. به سپاهان و محرم نویدکیا تبریک می گویم. روز سختی برای هر دو تیم بود. اتفاقاتی که در زمین افتاد به ضرر ما بود. در حالی که سروش کارت زرد داشت تکلی زد که داور به او کارت زرد دوم را نداد. برای سپاهان آرزوی موفقیت می کنیم ولی بحثمان فراتر از این است. وقتی اشتباهات مکرر تکرار می‌ شود مربی این سوال برایش مطرح می  شود که چرا همه اشتباهات برای من است. از کمیته انضباطی و داوران معذرت می خواهیم. کسی را محکوم نمی کنیم اما این سوال ما را پاسخ بدهید. اگر خطایی سال گذشته گرفته شده، امسال این خطا برای تیم امیر قلعه نویی نباید گرفته شود؟

الهویی تصریح کرد: قلعه نویی دشمن جامعه داوران نیست و همیشه پشت داوران بوده، چیزی جز عدالت نمی خواهیم. صحبت‌های ما را گوش کنید شاید حق داشته باشیم. در انتها به تیم سپاهان تبریک می‌گوییم. تلاش می کنیم در بازی‌های آینده اشتباهات کمتری انجام بدهیم. امروز بازی سختی برای سپاهان بود این نشان می دهد قلعه‌نویی از گل‌گهر تیمی ساخته که تیم با کیفیت سپاهان را تحت فشار قرار می دهد.

الهویی در مورد مصدومیت دشتی عنوان کرد: متاسفانه امروز بدشانسی های زیادی داشتیم. دو تعویض اجباری پیاپی داشتیم. دشتی و آرتا در اختیار کادرپزشکی هستند. مصدومیت بازیکنانمان به خاطر مصدومیت شرایطشان مهیا نبود. ان شاالله طوری نباشد و در بازی‌های آینده آن‌ها را در اختیار داشته باشیم. از باشگاه سپاهان تشکر می کنیم. موفقیت یک پروسه زمان بر است. سپاهان نمونه این است که باید آجر روی آجر گذاشته شود و ان‌شاالله باشگاه گل گهر نیز روزی به همین جایگاه سپاهان برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول