اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

مطالبه کاربران در «فارس من»؛ تأمین اجتماعی مهلت پرداخت حق بیمه‌های خویش فرما را افزایش دهد

مخاطبان فارس من، در کمپینی خواستار افزایش مهلت پرداخت حق بیمه مشاغل آزاد و خویش فرما تا سقف 6 ماه شدند.

مطالبه کاربران در «فارس من»؛  تأمین اجتماعی مهلت پرداخت حق بیمه‌های خویش فرما را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی از بیمه‌پردازان خویش فرمای تأمین اجتماعی با ثبت یک سوژه، خواستار افزایش مهلت پرداخت فیش‌های واریزی شدند. 

این بیمه پردازان، با ثبت سوژه «درخواست تمدید مهلت ۶ ماهه تأمین اجتماعی برای پرداخت حق بیمه معوقه» خطاب به رییس جمهور نوشتند؛ «احتراماً اینجانبان جمعی از بیمه‌پردازان خویش‌فرمایی آزاد تأمین اجتماعی در دوران کرونا در نیمه دوم سال با مشکلات اقتصادی و کم درآمدی شدید مواجه شدیم که حتی از عهده مخارج روزمره هم به سختی امرار معاش کردیم و در دوران شیوع ویروس کرونا به شدت دچار ضرر و آسیب شده‌ایم و به دنبال آن واقعا نتوانستیم در این مدت حق بیمه‌مان را به موقع پرداخت کنیم و سازمان اعلام کرده که حق بیمه‌تان باطل شده و از ابتدا قرارداد کنید.»

 

مخاطبان این سوژه، در ادامه تأکید کردند؛ «جناب آقای دکتر روحانی از جنابعالی استدعا داریم تدابیری اندیشیده شود تا اینجانبان و کسانی که نتوانستند حق بیمه ۶ ماهه گذشته را پرداخت کنند بتوانند این مدت را با تأخیر ناخواسته به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت کنند تا از این بابت زیان نبینند و ادامه قرارداد قبلی مسیر گردد.»

 

در این باره سردبیر سوژه به خبرنگار فارس من،گفت: بنده سه ماه بیمه خویش فرمایی را پرداخت کرده‌ام و درخواست دارم ماه‌های پرداخت نشده را اضافه کنند تا بتوانیم دیگر اقساط بیمه خود را پرداخت کنیم.

 

وی درباره قوانین پرداخت حق بیمه آزاد تأمین اجتماعی، عنوان‌کرد: در بیمه‌های خویش فرمایی اگر تعدادی از ماه‌ها را نتوانیم پرداخت‌کنیم باید قرارداد جدید عقد شود تا بتوان اقساط بیمه را پرداخت کرد. این در حالی است که نباید این گونه باشد.

 

این مخاطب فارس من ابراز کرد: ما می‌خواهیم مدت زمان و مهلت پرداخت بیمه‌های خویش فرمایی را افزایش دهند تا بتوانیم اقساط عقب افتاده را پرداخت کنیم.

 

وی به علت پرداخت نکردن اقساط بیمه تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: به دلیل مشکلات مالی نتوانسته‌ایم اقساط بیمه را پرداخت‌کنیم و اگر مبنا همین بطلان قراردادها در تأمین اجتماعی باشد ما متضرر خواهیم شد.

 

این سردبیر سوژه با ابراز نگرانی از وضعیت بیمه، خاطرنشان کرد: تا پیش از این دارای بیمه سلامت بودم و سه ماه است که با تأمین اجتماعی قرارداد بسته‌ام اما اکنون می‌خواهم قراردادهایمان ثابت بماند و مهلتی برای پرداخت بدهی‌های قبلی بدهند.

 

وی یادآور شد: پیش از این‌ها تلاش‌های بسیاری برای جذب در آزمون استخدامی‌کرده‌ام اما نتوانستم موفق باشم و پس از ناکامی در این عرصه تلاش‌کردم از طریق بیمه خویش فرمایی خود را بیمه کنم که این مشکلات برای ما به وجود آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول