اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

آمریکا گندم و جوی سوریه را به عراق قاچاق کرد

خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که نیروهای آمریکا بیش از 40 کامیون حامل گندم و جوی سرقت شده از این کشور را به عراق قاچاق کرد‌ه‌اند.

آمریکا گندم و جوی سوریه را به عراق قاچاق کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شامگاه امروز (دوشنبه)، گزارش داد که نیروهای آمریکا گندم و جوی سوریه را به عراق قاچاق کرده‌اند.

منابع محلی در منطقه «رمیلان»‌ (شمال شرق سوریه) به خبرنگار سانا در این خصوص گزارش دادند که نیروهای اشغالگر آمریکا ۴۵ کامیون بارگیری شده با گندم و جوی دزدیده شده از زمین‌های کشاورزی سوریه را از فرودگاه «خراب الجیر» در اطراف شهر «المالکیه» (استان الحسکه-شمال شرق سوریه) را از راه گذرگاه غیرقانونی «الولید»‌ به عراق حمل کردند.

در ادامه این گزارش اشاره شده است که نیروهای آمریکا از گذرگاه الولید برای انتقال غلات و نفت سوریه به عراق استفاده می‌کنند.

طبق گزارش‌‌های مکرر خبرگزاری رسمی سوریه، آمریکا به‌صورت روزانه و با همکاری شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه»‌ منابع این کشور از جمله نفت و غلات را غارت و آن را به عراق قاچاق می‌‌‌کند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول