اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سهمیه آرد 39 نانوایی در زنجان قطع شد

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان زنجان گفت: به علت تخلفات انجام شده، سهمیه آرد 39 واحد صنفی متخلف به صورت قطع سهمیه موقت بوده و آرد این واحدها در اختیار سایر نانوایی‌های استان قرار گرفته است.

سهمیه آرد 39 نانوایی در زنجان قطع شد

اسماعیل مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به طرح تشدید بازرسی از نانوایی‌های زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه در برهه‌ای از زمان شاهد شلوغی نانوایی‌ها و همچنین بحث عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودیم، نظارت‌ها در این بخش تشدید شده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه طرح تشدید نظارت بر نانوایی‌ها با هدف جلوگیری از تخلفات صورت گرفته است، اضافه کرد: بازرسان پس از بازدیدهای میدانی موارد احتمالی را گوشزد می‌کنند که در صورت عدم رعایت، برخوردهای لازم انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا تاکنون 5 هزار و 91 مورد بازرسی توسط بازرسان سازمان از نانوایی‌های استان صورت گرفته است، اضافه کرد: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله بالغ بر 4 میلیارد ریال است که به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

مسلمی با اشاره به عناوین تخلفات ادامه داد: 441 مورد کم فروشی، 167 مورد گرانفروشی و 38 مورد عدم رعایت موارد بهداشتی از جمله مهمترین تخلفات صورت گرفته در این صنف است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان زنجان یادآور شد: در این راستا سهمیه آرد 39 واحد صنفی متخلف به صورت قطع سهمیه موقت بوده و آرد این واحدها در اختیار سایر نانوایی‌های استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کم فروشی، گرانفروشی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مهمترین تخلفات نانوایی‌ها در استان زنجان است، گفت: سازمان بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با همکاری اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی نسبت به بازرسی از نانوایی‌ها بسیار جدی است و نانوایی‌هایی که چند بار تخلف کنند پلمب می‌شوند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول