اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عبداللهی: با تمام وجود برای سربلندی تراکتور تلاش می‌کنیم

مربی تیم تراکتور به هواداران قول داد که این تیم با تمام وجود برای موفقیت تلاش خواهد کرد.

عبداللهی: با تمام وجود برای سربلندی تراکتور تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید عبداللهی پس از دیدار مقابل نفت مسجد‌سلیمان، اظهار داشت: فلسفه کاری آقای خطیبی حفظ توپ، مالکیت بالا با پاس‌های زیاد و در نهایت رسیدن به گل است تا بازیکنان به این فلسفه عادت کنند زمان می‌برد، اما ما باید این زمان را کوتاه کنیم.

وی افزود: دنبال این نیستیم که وعده و شعار بدهیم که مقام می‌آوریم، اما قول می‌دهیم با تمام وجود تلاش کنیم. ما تنها 6 ساعت تمرین کردیم، قول بی‌خود نمی‌دهیم و فقط می‌گوییم، کاری می‌کنیم که تیم با تمام وجود کار کند.

مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: وقتی نفت مسجدسلیمان 10 نفره شد، کارمان سخت‌تر شد، چون آنها انسجام خوبی داشتند بازی هم پرهیجان بود.

عبداللهی در خصوص عملکرد تیم داوری در این بازی گفت: بنیادی‌فر از داوران خوب است، اما ما نباید در مورد داوری صحبت کنیم، چون کمیته انضباطی ورود می‌کند و دنبال محروم کردن است. بازی امروز شاید صحنه خاصی نداشت، اما انتظار داشتم که برخورد شخصی داور با بازیکنان بهتر باشد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول