اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گفت‌و‌گوی تلفنی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با همتای عمانی

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با همتای عمانی خود درباره پاره‌ای از مسائل و منافع مشترک تلفنی گفت‌و‌گو کرده است.

گفت‌و‌گوی تلفنی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با همتای عمانی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز (دوشنبه)،‌ در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر خبر داد که با «بدر البوسعیدی» همتای عمانی خود به صورت تلفنی گفت‌و‌گو کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه صهیونیستی «آی۲۴»،‌ اشکنازی در حساب کاربری خود در این خصوص نوشت: «در این گفت‌و‌گو، درباره پاره‌ای از مسائل، منافع مشترک و همچنین اهمیت حمایت از تلاش‌ها به منظور برقراری صلح و ثبات در منطقه تبادل نظر کردیم».

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه با «خوب» خواندن این گفت‌و‌گو، گفت که با همتای عمانی خود بر «حفظ کانال مستقیم ارتباطی به منظور دوچندان کردن همکاری‌ها» توافق کرده است.

 تا این لحظه، خبرگزاری رسمی عمان (اونا) گزارشی در این خصوص منتشر نکرده است.

 این تماس تلفنی در حالی صورت گرفته است که در سال گذشته میلادی، کشورهای عربی چون امارات متحده عربی، بحرین، سودان و مغرب با وساطت آمریکا روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌ سازی کردند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول