اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

ضیایی: دوست دارم نقش هایم از خودم دور باشند/ ایفای نقش یک معتاد در سریال «طلاق»

یک بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: همیشه اولوتیم این بوده که نقشم از خودم خیلی دور باشد و طوری باشد که توانایی مانور دادن روی آن را داشته باشم.

ضیایی: دوست دارم نقش هایم از خودم دور باشند/ ایفای نقش یک معتاد در سریال «طلاق»

«مهرداد ضیایی» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره حضور خود در سریال «طلاق» گفت: در سریال آقای طالبی نقش فردی را دارم که  چند مقطع از زندگیش را می بینیم و او به شدت در دام اعتیاد افتاده است. 

وی ادامه داد: در همین اثنی این فرد با مردی آشنا می شود که به طور اتفاقی زندگیش را تغییر می دهد همچنین در سریال نقش خاک به کارگردانی آرش معیریان نیز نقش فرعی دارم که البته در خلال قصه تاثیر گذار هم هست. 

این بازیگر در ادامه درباره اینکه در انتخاب نقش هایش چه ویژگی پررنگ تر است؟ افزود: طبیعتا جدای از نقش که برایم مهم است افرادی که بالای سر کار هستند نیز برایم اهمیت دارند. نقش هم برایم خیلی مهم است و درگیر شدن با نقش هایم را خیلی دوست دارم. همیشه اولوتیم این بوده که نقشم از خودم خیلی دور باشد و طوری باشد که توانایی مانور دادن روی آن را داشته باشم.

به گزارش فارس، ضیایی تا به حال در سریال های حکایت های کمال، سرگذشت، محکومین، شوق پرواز، مختارنامه، در مسیر زاینده رود و ... به ایفای نقش پرداخته است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول