اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شیطنت‌ در فضای مجازی ممنوع! / برخورد با جریان‌سازی رسانه‌ای مغایر با آرمان‌های انقلاب

مسؤول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: با نزدیک شدن به ایام انتخابات شاهد برخی شیطنت‌ها در فضای مجازی و رسانه‌ای استان هستیم که با این مسئله برخورد خواهیم کرد‌.

شیطنت‌ در فضای مجازی ممنوع! / برخورد با جریان‌سازی رسانه‌ای مغایر با آرمان‌های انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عبدالمهدی حق شناس مسوول سازمان بسیج رسانه مازندران طی گفت‌وگویی با تاکید بر مبارزه با فساد در تمامی سطوح اظهار کرد: بسیج  همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس در جبهه مقدم مبارزه با کفار بود امروز نیز در جنگ اقتصادی در جبهه مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی است.   

وی با اشاره به اینکه بسیجی جز با خدا با کسی معامله نمی‌کند،گفت: بسیج و بسیجی به هیچ جناح و گروهی وابسته نیست و هیچ‌گاه خود را وام.دار جریان خاصی نمی‌داند و کسی حق ندارد فعالیت‌های مردمی بسیجیان در عرصه رسانه را وابسته به جریانی خاص بداند. 

حق‌شناس اضافه کرد: با نزدیک شدن به ایام انتخابات شاهد برخی شیطنت‌ها در فضای مجازی و رسانه‌ای استان هستیم که قاطعانه اعلام می‌کنیم با هرگونه جریان‌سازی رسانه‌ای که مخالف و مغایر آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد مقابله خواهیم کرد و آن را بر نمی‌تابیم. 

مسؤول سازمان بسیج رسانه در مازندران، دفاع از آرمان‌های انقلاب و بسیج تمامی رسانه‌ها را از اهداف مهم سازمان بسیج رسانه برشمرد و گفت: در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو گام‌های موثری را در این ایام بر می‌داریم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول