اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۵۰۰ تن گوشت گرم مرغ وارد بازار خراسان رضوی می‌شود/ نوبخت مجوز احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در حاشیه شهر مشهد را صادر کرد

با پیشنهاد استاندار خراسان رضوی و موافقت وزیر جهاد کشاورزی، مرغ گرم، جو و ذرت مورد نیاز برای استان تامین و تخصیص و مقرر شد که ۵۰۰ تن گوشت گرم مرغ بزودی وارد چرخه عرضه در بازار استان شود.

۵۰۰ تن گوشت گرم مرغ وارد بازار خراسان رضوی می‌شود/ نوبخت مجوز احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در حاشیه شهر مشهد را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی با کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در دفتر کار وی دیدار و در خصوص برخی از نیازهای استان از جمله تخصیص نهاده‌های دامی استان و کمبود مرغ گرم گفت‌وگو کرد.

بر این اساس با موافقت وزیر جهاد کشاورزی مقرر شد، برای کنترل قیمت و تکمیل ذخیره استراتژیک خراسان رضوی، مرغ گرم، جو و ذرت برای این استان تامین و تخصیص یابد.

لازم به ذکر است در جلسه تنظیم بازار استان که شب گذشته در دفتر استاندار تشکیل شده بود، مدیریت و نظارت از کشتارگاه تا عرضه مرغ و جلوگیری از خروج دام زنده از استان مورد تصویب قرار گرفته بود.

همچنین با پیگیری استاندار خراسان رضوی از دستگاه‌های متولی در سطح ملی مقرر شد که ۵۰۰ تن گوشت گرم مرغ بزودی وارد چرخه عرضه در بازار استان شود.

صدور مجوز ماده ۲۳ برای احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در حاشیه شهر مشهد

این گزارش می‌افزاید: استاندار خراسان رضوی امروز با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار در خصوص احداث یک بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در حاشیه شهر مشهد مجوز ماده ۲۳ توسط معاون رئیس جمهور صادر شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول