اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آخرین روز انسداد آزادراه تهران-شمال و کندوان/ برف و باران در جاده های 7 استان

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: امروز هم تردد در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران – شمال و محور کندوان تا ساعت 17 ممنوع است و پس از آن هر دو محور باز می شود.

آخرین روز انسداد آزادراه تهران-شمال و کندوان/ برف و باران در جاده های 7 استان

علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* محور کندوان تا ساعت 17 امروز مسدود است

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن در استان مازندران امروز ۱۲ اسفند ماه ۹۹ از ساعت ۸ تا ۱۷ به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر بین کیلومتر ۵ تا ۱۵ مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

* بازگشایی آزادراه تهران-شمال از ساعت 17 امروز

وی گفت: تردد در محور چالوس مسیر رفت و برگشت و آزادراه تهران – شمال مسیر رفت و برگشت تا ساعت 17 امروز ممنوع است و پس از آن هر دو محور باز می شود.

آشوری درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای پرتردد گفت‌: ‌در حال حاضر تردد در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت روان است.

* ترافیک سنگین در آزادراه های قزوین-کرج-تهران و کرج-قزوین

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس و ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده گرمدره خبر داد.

* برف و باران در جاده های 7 استان

وی با اشاره به بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، همدان و خراسان رضوی از بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان و مازندران خبر داد.

* آزادراه کرج-تهران با 120 هزار تردد پرترددترین جاده کشور

آشوری اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 120 هزار تردد، آزادراه کرج-قزوین با 117 هزار تردد و آزادراه تهران-کرج‌ با 106 هزار تردد ثبت شد.

* انسداد محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر و جاده پونل-خلخال

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر محور وازک-بلده در مازندران، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور سروآباد-پاوه، جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، محور فرعی مسجد سلیمان - ایذه در استان خوزستان و جاده پونل-خلخال تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی یادآور شد‌: همچنین محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور فرعی شمشک-دیزین، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور گنج نامه-تویسرکان و محور شهداد-نهبندان، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

* ثبت کمترین تردد جاده ای بین ساعات 3 تا 4 صبح

آشوری اظهار داشت‌: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2301 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل 2 درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 17.9 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول