اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

توزیع روزانه ۹۰ تن‌ روغن در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان نیاز مصرفی روغن در گیلان را روزانه ۱۰۰ تن دانست و گفت: روزانه ۹۰ تن روغن در گیلان توزیع می‌شود که بخشی از نیاز استان توسط کارخاخه، بخشی دیگر توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بخشی دیگر توسط شرکت‌های پخش توزیع می‌شود.

توزیع روزانه ۹۰ تن‌ روغن در گیلان

فرهاد دلق پوش امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه تدابیر لازم در جهت تامین میوه بازار شب عید اتخاذ شده است، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده ۵۰۰ تن پرتغال و ۳۰۰ تن سیب تا ۱۵ اسفندماه به سردخانه‌های گیلان ارسال و سپس به منظور تامین‌بازار شب عید با نرخ مصوب و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار عرضه می‌شود.

وی با اعلام چگونگی نحوه توزیع میوه شب عید در بازار با توجه به شیوع کرونا گفت: میوه‌ها به اتحادیه‌های مربوط در سراسر گیلان داده شده و آنان با ساز و کاری مشخص این میوه‌ها را درمیان مردم توزیع می‌کنند.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به سهمیه سه هزار و ۵۸۵ تنی روغن در این استان افزود: از آبان‌ماه تاکنون از سه هزار و ۵۸۵ تن سهمیه خانوار گیلان دو هزار و ۸۵۷ تن روغن جذب و مابقی در روزهای آینده جذب می‌شود.

دلق پوش با اذعان به اینکه روغن خام در دو کارخانه روغن گیلان تصفیه می‌شود، بیان کرد: در گیلان دو کارخاخه روغن با ظرفیت ۱۵ و ۵۰ تن وجود دارد که روغن‌های خام‌را به روغن پخت و پز و سرخ کردنی تبدیل کرده و با پیگیری‌های صورت گرفته در تلاشیم تا ظرفیت این دو کارخانه را به ۱۰۰ تن برسانیم.

وی نیاز مصرفی روغن در گیلان را روزانه ۱۰۰ تن دانست و تصریح کرد: روزانه ۹۰ تن روغن در گیلان توزیع می‌شود که بخشی از نیاز استان توسط کارخاخه، بخشی دیگر توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بخشی دیگر توسط شرکت‌های پخش که ماهانه هزار تن روغن در شبکه‌های توزیع پخش می‌کنند توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول