اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دو مستند نقش رزمندگان نهاوند در دفاع مقدس ساخته شد

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند گفت: دو مستند نقش رزمندان نهاوند در دوران دفاع مقدس ساخته شده است.

دو مستند نقش رزمندگان نهاوند در دفاع مقدس ساخته شد

فاطمه نظام‌الاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به برگزاری رویداد بزرگ هفته استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس به میزبانی استان همدان، دو مستند از نقش رزمندگان این شهرستان توسط بنده تهیه و به دبیرخانه ستاد برگزاری مراسم ارسال شد.

وی افزود: در این دو مستند بمباران هوایی شهر نهاوند، حضور رزمندگان این شهرستان در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور و مصاحبه با سرداران و رزمندگان غیور این خطه در خط مقدم و همچنین پشت جبهه به تصویر کشیده شده است.

مسوول بسیج هنرمندان نهاوند اضافه کرد: دفاع مقدس دوران طلایی و پرافتخاری است که سال‌های سال باید از آن برای پیشرفت کشور استفاده کنیم که در این زمینه یادآوری رشادت‌های رزمندگان می‌تواند روحیه ایثار را در جامعه زنده نگهدارد.

این مستندساز نهاوندی که تاکنون چهار مستند با موضوعات رزمندگان، جانبازان و خانواده‌های شهدا را تولید و و به نمایش گذاشته است گفت: به منظور معرفی رشادت‌های رزمندگان نهاوند تمام آرشیوهای رزمندگان شهرستان را از سال ۶۲ به بعد جمع‌آوری کرده و در نظر دارم به مناسبت‌های مختلف از آنها مستند تولید کنم.

وی بیان کرد: به منظور معرفی یکی دیگر از سرداران شهید اسلام کار ساخت مستند حاج علیمراد سلگی از فرماندهان گردان این شهرستان نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول