اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بودجه 1400 کلانشهر کرج تصویب شد

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از تصویب بودجه ۴۴۴۱ میلیارد تومانی شهرداری برای سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: 61 درصد اعتبار صرف پروژه‌های عمرانی و توسعه زیرساخت‌ها خواهد شد.

بودجه 1400 کلانشهر کرج تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس زارع، رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه این بودجه با محوریت هشت چشم انداز به تصویب رسیده، گفت: در دویست و سی و هفتمین نشست رسمی شورای شهر کرج لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری به مبلغ ۱۷۵۲ میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری شهر و ۲ هزار و ۶۸۹ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان نیز برای هزینه‌های عمرانی با رای اکثریت اعضا مصوب و پس از تأیید هیات تطبیق مصوبات فرمانداری به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: سال آینده، ۳۹ درصد منابع و اعتبارات صرف هزینه‌های جاری و ۶۱ درصد نیز صرف پروژه‌های توسعه و عمرانی شهر کرج خواهد شد.

این عضو شورای شهر بیان کرد: از مجموع ۴۴۴۱ میلیارد تومان، مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان مربوط به اوراق مشارکت و قریب به ۳۵۰۰ میلیارد تومان هم درآمد مستقیم شهرداری کرج در سال آینده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: در زمان بررسی هزینه‌های جاری شهرداری برای سال ۱۴۰۰ تنها موضوعی که موجب افزایش هزینه‌های جاری شهرداری کرج شد موضوع ابلاغیه دولت در خصوص افزایش حقوق و دستمزد بود که تمام موارد به صورت انقباضی دیده شده است.

وی ادامه داد: در حوزه توسعه شهری، نگاه بودجه  بر مبنای برنامه راهبردی پنج ساله پیش بینی شده است که در این راستا هشت چشم انداز فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، مالی، کالبدی، حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری در حوزه‌های مختلف مصوب شده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول