اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رسیدگی به مشکلات ایثارگران گچساران تکلیف همه مدیران است

فرماندار گچساران گفت: رسیدگی به مشکلات ایثارگران یک اولویت و یک تکلیف برای همه مدیران و مسئولان است.

رسیدگی به مشکلات ایثارگران  گچساران تکلیف همه مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نشست  شورای مشورتی امور ایثارگران با  حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندار گچساران  و  رئیس بنیاد شهید و اعضای شورای مشورتی در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.

 علیرضا اتابک در نشست شورای مشورتی در امور ایثارگری شهرستان اظهار کرد: با تمام توان در خدمت خانواده شهدا و جانبازان هستم و رفع مشکلاتشان در اولویت کارهایمان قرار دارد.

وی بر حل مشکلات خانواده‌های ایثارگران تاکید کرد و گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران دین سنگینی بر گردن جامعه دارند و در این راستا حمایت و تکریم این قشر ارزشی، افتخاری بزرگ و رسالتی عظیم است.

فرماندار گچساران به وظایف شورای مشورتی ایثارگری اشاره و عنوان کرد: حل مسائل و مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه ایثارگران شهرستان باید در  اولویت قرار  داده شود.

 اتابک ابراز کرد: تلاش برای رفع مشکلات ایثارگران  از  حداقل وظیفه ای است که مسئولان باید به نحو مطلوب آن را انجام دهند.

وی  با بیان اینکه امروز آزادگان سرافراز  دارای مشکلاتی هستند و موجب شرمندگی ما است، گفت: در شورای مشورتی ایثارگری با تمام توان برای حل مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری تلاش خواهد شد.

اتابک با اشاره فرمایشات و تاکیدات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری  مبنی بر خدمت رسانی به ایثارگران  گفت: به تعبیر حضرت امام (ره) نباید خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای رفع مشکلاتشان در پیچ و خم نظام اداری گرفتار شوند، لذا رسیدگی به مشکلات ایثارگران یک اولویت و یک تکلیف برای همه مدیران و مسئولان است.

 در ادامه مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه این نشست به منظور رفع مشکلات ایثارگران برگزار شده است، افزود: معتمدین معین بازوی مشورتی بنیاد شهید در حل مشکلات مربوط به جامعه ایثارگران است که با شناسایی آن دسته از جامعه هدف و یا مشکلاتی که کمتر شناخته شده است رفع نموده و از این طریق حلقه واسط بین بنیاد و جامعه ایثارگران باشد.

وی با بیان اینکه ایثارگران باید در شورای یاد شده مشارکت پررنگ داشته باشند تا ما بتوانیم این شورا را به جایگاه واقعی برسانیم، عنوان کرد: ایثارگران باید در شورای مشورتی نقش پررنگی  داشته باشند تا با مشارکت جدی خودشان به آن اهداف ایده‌آل برسیم.

موسوی با اشاره به اینکه شورای یاد شده زمینه  خوبی در بهره‌گیری از نظرات ایثارگران در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی است، ادامه داد: آن‌ها با حضور پررنگ در شورا می‌توانند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج و بیشتر مشکلات جامعه را برطرف کنند.

 به گزارش فارس،  در این نشست مسائل و مشکلاتی همچون بیکاری فرزندان ایثارگر، مشکل بیمه آزادگان، اعطای تسهیلات،  اشتغالزایی تخصیص قطعه زمینی برای آزادگان مطرح شد.

 انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول