اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تطهیر شهرفروشی در پایتخت/ غیرفرهنگی‌ترین بودجه شهرداری

عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از تطهیر شهرفروشی در شهرداری تهران گفت: بودجه 1400 شهرداری غیرفرهنگی‌ترین بودجه طی 10 سال گذشته است.

تطهیر شهرفروشی در پایتخت/ غیرفرهنگی‌ترین بودجه شهرداری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا همزمان با بررسی بودجه 1400 شهرداری اظهار داشت: متأسفانه بودجه 1400 به شدت با استانداردهای بودجه‌نویسی فاصله دارد و شاهد افزایش سقف بودجه به بیش  48 هزار میلیارد هستیم.

وی افزود: بودجه 1400 نسبت به سال 99 افزایش 40 درصدی داشته و این در حالی است که اکنون که در ماه اسفند قرار داریم کمتر از 7 درصد بودجه سال 99 محقق شده است.

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: افزایش 40 درصدی بودجه غیرواقعی و خودفریبی است و به نظرم یک رویکرد نادرست و نامتعارف را در بودجه در نظر گرفته‌ایم.

حق‌شناس با اشاره به افزایش نامتعارف سطح درآمدهای ناپایدار و اینکه تطهیر شهرفروشی به منزله فروش سرمایه‌های شهر است، گفت:‌در زمینه بودجه فرهنگی و اجتماعی امسال کاهش زیادی داشته‌ایم و از 82 درصد به کمتر از 10 درصد رسیده‌ایم که فاجعه‌بار است.

وی اعلام کرد: بودجه 1400 یکی از غیرفرهنگی‌ترین بودجه‌های 10 سال گذشته است و به نظرم یک رویکرد نادرست محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول