اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اختلاف شورای شهری ها بر سر بودجه 1400 شهرداری و شهرفروشی

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه استدلال‌های حق‌شناس در مورد شهرفروشی در پایتخت نادرست است، گفت:‌ بودجه 1400 شهرداری تهران می‌تواند الگویی برای همه کلانشهرها باشد.

اختلاف شورای شهری ها بر سر بودجه 1400 شهرداری و شهرفروشی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره کلیات بودجه 1400 شهرداری و صحبت‌های محمدجواد حق‌شناس مبنی بر تطهیر شهرفروشی در پایتخت، اظهار داشت: به نظرم محمدجواد حق‌شناس مبانی درست و قابل سنجشی در مورد شهرفروشی در پایتخت نداشته‌ چرا که مسأله خلاف این است همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که بودجه 1400 به لحاظ خرید خدمات و پرداخت حقوق و مزایا حتی کمتر از بودجه سال 90 است.

وی تأکید کرد: برای اولین بار در شورای پنجم عمده منابع درآمدی صرف توجه به محلات شده و می‌توان بودجه 1400 شهرداری را الگویی برای همه کلانشهرهای کشور دانست چرا که باعث توقف چرخه شهرفروشی می‌شود.

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد:همه ابعاد لایحه بودجه مورد بررسی قرار گرفته و به نظرم سال آینده شهرداری دستاوردهای خوبی در شهر تهران خواهد داشت.

هرچند بودجه 1400 شهرداری در صحن امروز شورا با اختلاف نظر برخی از اعضای شورای شهر همراه بود ولی سرانجام گزارش کمیسیون تلفیق در حوزه مصارف شهرداری پایتخت با رأی مثبت اکثر اعضا به تصویب رسید.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول