اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

راهکار ستاد رفع موانع تولید برای اجرای طرح های توسعه ای صنایع

قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: یکی از راهکارهای رفع موانع تولید، بازرسی از واحدهای تولیدی فعال در راستای پیشگیری از بروز مشکلات است.

راهکار ستاد رفع موانع تولید برای اجرای طرح های توسعه ای صنایع

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «نهضت حمایت از تولید داخل، اشتغالزایی و کارآفرینی به پا شود» خواستار توجه بیشتر به تولیدکنندگان داخلی و رفع مشکلات و موانع پیش روی آنها شدند.

در این مورد بابک دین‌پرست، قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با بیان اینکه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چند راهبرد مشخص شده که یکی از آنها بازرسی از واحدهای تولیدی فعال در راستای پیشگیری از بروز مشکلات است، گفت: این بازدیدها در جهت کمک به اجرای طرح های توسعه‌ای و رفع موانع این طرح ها صورت می گیرد.

وی در حاشیه بازدید از سایپا پرس اظهار داشت: طبق اعلام مدیرعامل سایپا پرس، تولیدات این شرکت طی دو ماه گذشته افزایش داشته و در این میان، موضوع قابل توجه، بومی سازی قطعات و راه اندازی خطوط تولید به دست متخصصان داخلی است.

وی ادامه داد: با راه اندازی این خط تولید جدید شاهد افزایش 30 درصدی تولیدات در این مجموعه صنعتی خواهیم بود.

قائم مقام رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ادامه داد: یکی دیگر از مزیت های این شرکت صرفه جویی مناسب در نصب و راه اندازی پروژه های توسعه ای با استفاده از توانمندی و پتانسیل های درون سازمانی است و ما با تمام توان برای رفع مشکلات این شرکت تلاش خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اولین صنعتی که بعد از خروج آمریکا از برجام تحریم شد، صنعت خودرو بود ولی با تلاش متخصصان، شرکت های داخلی سه شیفته به فعالیت خود ادامه می دهند.   

همچنین در این بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت سایپا پرس توضیحاتی در خصوص فعالیت ها و اقدامات این شرکت در زمینه های تولید قطعات، نحوه برنامه‌ریزی تولید، تجهیزات و پروژه های در حال توسعه و امکانات موجود شرکت ارائه کردند.

سید مهدی حسینی پور، مدیرعامل سایپا پرس با اشاره به ظرفیت های موجود گفت: یکی از سرمایه های اصلی این مجموعه توان و تلاش متخصصین داخلی آن است که با توجه به اهداف و استراتژی گروه خودروسازی سایپا، حرکت به سوی افزایش تیراژ تولید و بومی سازی قطعات با نگاه توسعه کسب و کار با جدیت در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول