اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرروستا: مقابل شهرخودرو کار سخت‌‌تری داریم/ 2 بازیکن دیگر هم توافقی از پیکان جدا می‌شوند

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: کاری به مشکلات شهرخودرو نداریم زیرا می دانیم کارمان

مدیرروستا: مقابل شهرخودرو کار سخت‌‌تری داریم/ 2 بازیکن دیگر هم توافقی از پیکان جدا می‌شوند

علی اصغر مدیرروستا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری 2 بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل صنعت نفت در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را به دست آورد و جایگاهش را در جدول بهتر کرد. بازیکنان جوان پیکان نشان دادند انگیزه زیادی برای این بازی دارند و در نهایت هم به هدف‌شان رسیدند.

وی افزود: هرچند اعتقاد دارم صنعت نفت هم در بازی دیروز تا حدی از آن تیم آماده و قدرتمند نیم فصل اول فاصله گرفته بود اما این امر به معنی ضعف این تیم نیست. نفت آبادان همواره جزو تیم‌های خوب فوتبال ایران است که بازیکنان باکیفیتی را در اختیار داشته و  دارد اما مشکلاتش روی عملکردش در بازی با پیکان تاثیرگذار بود.

سرپرست پیکان درباره دیدار بعدی این تیم مقابل شهرخودرو گفت: ما کاری به مشکلاتی که به تازگی برای شهرخودرو ایجاد شده نداریم زیرا حریف‌مان در خانه خودش بازی می‌کند و قطعا کار راحتی نداریم. حتی دیدار با شهرخودرو را سخت‌تر از صنعت نفت می‌دانم اما در این مسابقه هم دنبال پیروزی هستیم تا رتبه پیکان را در جدول ارتقا بدهیم.

مدیرروستا درباره فسخ قرارداد شاهین طاهرخانی و احتمال جدایی مهدی امینی و احسان جودکی از پیکان گفت: طاهرخانی به شکل توافقی از پیکان جدا شد و در حال حاضر هم مشغول مذاکره با جودکی و امینی هستیم تا به شکل توافقی از هم جدا شویم. برای این بازیکنان که بچه‌های خوش اخلاقی هستند در ادامه راه آرزوی موفقیت داریم. آنها از لحاظ اخلاقی مشکلی نداشتند اما طبق تفکر کادرفنی پیکان کمتر بازی کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم شرایط به شکلی باشد که در آینده بتوانیم باز هم از این بازیکنان استفاده کنیم.احسان جودکی بازیکن پایه‌های خودمان بوده و برای پیکان زحمت کشیده اما در شرایط فعلی شرایط ادامه همکاری وی با تیم ما فراهم نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول