اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

رشد فردی و اجتماعی، مبنای تربیت اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: اسلام برای همه مجموعه‌ها از جمله کودکان حقوقی تعریف کرده که بسیار جامع و کامل‌تر از حقوق فعلی بین المللی است.

رشد فردی و اجتماعی، مبنای تربیت اسلامی است

به گزارش فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در کنفرانس تخصصی حقوق کودک اظهار کرد: براساس قانون حقوق بشر غرب جان هزار کودک یمن، فلسطین، سوری و آوارگی خانواده‌های آنان در منطقه اهمیتی ندارد و این در حالیست که نگاه جهان غرب ایجاد رعب و وحشت به منظور اطاعت‌پذیری مردم از آنان است.

وی با تاکید بر اینکه اسلام مبنای تربیت را رشد فردی و اجتماعی و حفظ کرامت مردم‌می داند، گفت: اسلام برای همه مجموعه‌ها از جمله کودکان حقوقی تعریف کرده که بسیار جامع و کامل‌تر از حقوق فعلی بین المللی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، با اشاره به روایات متعددی که از ابتدای ازدواج، حین بارداری، به دنیا آمدن فرزند، دوران نوزادی و نوجوانی در اسلام وجود دارد، گفت: نهادن نام نیک، تربیت روحی، عاطفی، ایجاد زمینه پرورش فکری کودک از وظایف پدرو مادر است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول