اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مسؤولان با سعه صدر پاسخگوی خانواده شهدا باشند

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: مسؤولان بنیاد شهید خدمت به این قشر از جامعه را قدر بدانند و ارائه خدمات را همراه با سعه صدر و اخلاق حسنه انجام دهند.

مسؤولان با سعه صدر پاسخگوی خانواده شهدا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد این نهاد را متولی رسیدگی به امورات خانواده شهدا و ایثارگران دانست و اظهار داشت: مسؤولان بنیاد شهید خدمت به این قشر از جامعه را قدر بدانند و ارائه خدمات را همراه با سعه صدر و اخلاق حسنه انجام دهند.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: خانواده شهدا از جگر گوشه خود گذشتند برای اینکه امروز جمهوری اسلامی بقا داشته باشد و نظام شیعی و علوی در دنیا حاکم باشد.

وی ادامه داد: بنیاد شهید موظف است به جانبازی که در جنگ صدمه روحی و جسمی دیده و امروز به سختی نفس می‌کشد به بهترین وجه خدمت کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: اگر میز مدیریت و مسؤولیتی هست به برکت جانفشانی شهدا است باید پاسخگوی این عزیزان باشیم و شرایط جانبازی که ۳۰سال آرزوی تنفس راحت و یا راه رفتن و حرف زدن دارد را درک کنیم.

وی با اشاره به تکریم خانواده شهدا از منظر رهبر انقلاب تصریح کرد: کارکنان بنیاد شهید با گفتار نیک، رفتار حسنه و کرامت انسانی با این قشر برخورد داشته باشند و حرمت خانواده شهدا محفوظ شود.

وحدانی‌فر مشکلات گلزار شهدای دهدشت را یادآور شد و گفت: این وضعیت مسئله نگران کننده‌ای است باید به مشکلات رسیدگی شود پدران و مادران شهدا بتوانند قبر فرزندشان را بدون دغدغه سیستم گرمایشی زیارت کنند.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول