اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بودجه 1400 شهرداری تهران سرانجام تصویب شد

رئیس شورای شهر تهران از تصویب بودجه 1400 شهرداری تهران و افزایش 24 درصدی آن نسبت به بودجه سال 99 خبر داد.

بودجه 1400 شهرداری تهران سرانجام تصویب شد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی '>محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره بودجه 1400 شهرداری تهران اظهار داشت: از ساعت 7:30 صبح امروز موضوع بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت و پس از آن صحن شورا آغاز شد و اعضای شورا نظرات‌شان را درباره کلیات بودجه مطرح کردند.

وی افزود: سرانجام لایحه بودجه شهرداری تهران به مبلغ بیش از 48 هزار میلیارد تومان تصویب شد که 41 تبصره برای آن در نظر گرفته شده و اگر تبصره‌ها را حذف کنیم رقم بودجه 38 هزار میلیارد تومان است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: بودجه 1400 شهرداری نسبت به سال 99، 23 تا 24 درصد بیشتر شده است که نسبت به تورم بودجه انقباضی بسته شده است تا هزینه‌ها افزایش نیابد.

هاشمی اعلام کرد: لایحه افزایش نرخ خدمات نیز در شهر تهران کمتر از 25 درصد یعنی نصف تورم تصویب شد و این مسأله هم برای حوزه حمل و نقل عمومی و هم پسماند و نرخ ورزشگاه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول