اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۱۲ تن نهاده‌های دامی احتکار شده در خراسان‌جنوبی

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان‌جنوبی از کشف ۱۲ تن نهاده‌های دامی خارج از شبکه توزیع به ارزش ۸۴۰ میلیون ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان بیرجند خبر داد.

کشف ۱۲ تن نهاده‌های دامی احتکار شده در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد بخشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و دام، مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی اخباری مبنی بر دپوی گسترده نهاده‌های دامی در یکی از انبارهای شهرستان بیرجند دریافت کردند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی، مکان دقیق دپوی نهاده‌های دامی را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری اداره صنعت و معدن محل مورد نظر را بازرسی کردند که ۱۲ تن نهاده‌های دامی خارج از شبکه توزیع کشف شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ارزش ریالی نهاده‌های دامی کشف‌شده توسط کارشناسان بالغ بر ۸۴۰ ریال برآورد شده است، تصریح کرد: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیرشده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول