اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

ابوعزرائیل: برای تفرقه تهران و بغداد نقشه‌ها دارند/ بایدن می‌خواهد دوباره داعش را به عراق و سوریه بازگرداند

ابوعزرائیل با بیان اینکه برای تفرقه ایران و عراق نقشه‌ها دارند گفت: پیروزی جبهه‌مقاومت بر داعش، پیروزی کل مسلمین بر تروریسم است.

ابوعزرائیل: برای تفرقه تهران و بغداد نقشه‌ها دارند/ بایدن می‌خواهد دوباره داعش را به عراق و سوریه بازگرداند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، نام ابوعزرائیل برای کسانی که تحولات منطقه، خصوصا نبرد جبهه‌مقاومت علیه داعش و دیگر گروه‌های تروریستی ـ تکفیری را رصد کرده‌اند بسیار آشناست. نام اصلی او ایوب فالح الحسن الربیعی است؛ مردی که جان خود را در میادین مختلف نبرد با داعش بر کف گرفته و به کابوس مهره‌های آمریکا و رژیم‌صهیونیستی در منطقه تبدیل شده‌است. ابوعزرائیل کنیه‌ای نظامی است که ایوب فالح الحسن الربیعی به آن معروف شده و اکثر افراد وی را به این نام می‌شناسند. روزنامه جام جم گفت‌وگویی با ابوعزرائیل درباره آخرین تحولات منطقه انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

 پیروزی جبهه‌مقاومت بر داعش، پیروزی کل مسلمین بر تروریسم است

- پیروزی جبهه‌مقاومت بر داعش، پیروزی کل مسلمین بر تروریسم محسوب می‌شود.

- داعش، زاییده کفار است و اعضای آن نیز کافر هستند و نسبتی میان آنها و مسلمانان وجود ندارد.

- نقش رزمندگان حشدالشعبی در عراق و شیعیان حیدر کرار(ع) را نمی‌توان در تحقق پیروزی بر تروریسم داعش نادیده انگاشت.

- اگرچه شیعیان در تحقق این پیروزی بزرگ‌ترین نقش را ایفا کرده‌اند اما این پیروزی به همه مردم منطقه و جهان اسلام تعلق دارد.

پیروزی امروز و آینده ما به برکت خون حاج‌قاسم و ابومهدی است

- لازم می‌دانم در اینجا یاد حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس دو شهید بزرگوار و فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت را گرامی بدارم.

- نقش این دو شهید در ساماندهی میادین نبرد و مدیریت جبهه مقاومت در نبرد با تروریسم تکفیری بسیار پررنگ بوده‌است.

- حاج‌قاسم و ابومهدی در همه صحنه‌های نبرد با داعش حضور داشتند. در روند تاسیس حشدالشعبی، این دو فرمانده زحمات بسیاری کشیدند و درنهایت توانستند مجموعه‌ای منسجم و قدرتمند را گرد هم بیاورند.

- پیروزی امروز و آینده ما در مواجهه با داعش، به برکت خون شهدایی است که در مواجهه با تروریسم و در راستای ایجاد صلح و ثبات در جهان‌اسلام از حیات خود گذشتند. 

هر دو حزب آمریکا از تروریسم حمایت می‌کنند

- ماهیت داعش و تجهیز گسترده آن طی سال‌های گذشته و اخیر از سوی آمریکا نشان می‌دهد هر دو حزب این کشور از تروریسم در منطقه و جهان اسلام حمایت می‌کنند.

- در این خصوص اساسا تفاوتی میان جمهوریخواهان و دموکرات‌ها وجود ندارد.

بایدن قصد دارد بار دیگر داعش را به عراق و سوریه بازگرداند

- مشخص است جو بایدن قصد دارد بار دیگر داعش را به عراق و سوریه و دیگر نقاط منطقه بازگرداند و آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری او نیز نهایت تلاش خود را در راستای ایجاد ناامنی در منطقه به کار خواهد بست.

جبهه‌مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری آماده مقابله با توطئه‌ها است

- شاید مقامات آمریکایی تصور کرده‌اند پس از شهادت فرماندهان مقاومت، قدرت حشدالشعبی و دیگر گروه‌های مقاومت کاهش یافته و در چنین فضایی می‌تواند داعش را دوباره تجهیز و فعال کند.

- باید بگویم به برکت خون شهدای مقاومت، مخصوصا دو فرمانده شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی‌المهندس، جبهه‌مقاومت امروز قدرتمندتر از هر زمان دیگری آماده‌است تا با توطئه‌های جدید در منطقه مقابله کند.

- در صحنه نبرد با داعش و تروریسم تکفیری همواره آماده‌ایم. ان‌شاءا... با قوت حیدری و شیعی موجود در حشدالشعبی آماده‌ایم تا هر اقدامی علیه امنیت جهان‌اسلام را خنثی کنیم.

برای تفرقه ایران و عراق نقشه‌ها دارند

- تلاش برای تفرقه‌افکنی میان ملت‌های مسلمان دهه‌هاست از سوی آمریکا و متحدانش ادامه دارد.

- در رابطه با دو ملت ایران و عراق نیز این قاعده حاکم است. تلاش‌های زیادی می‌شود بین دو ملت تفرقه صورت گیرد.

- متاسفانه برخی گروه‌ها نیز در عراق فریب این تفرقه‌افکنی‌ها را خورده و به سوی عربستان‌سعودی روی آورده‌اند.

- سعودی‌ها نیز پس از شکست در عرصه نظامی، سعی دارند با استفاده از روش‌های تبلیع در فضای‌مجازی و.... میان مردم منطقه و خصوصا مردم ایران و عراق اختلاف ایجاد کند.

- باید بگویم میان داعش و آنهایی که سعی دارند بین ملت‌های ایران و عراق تفرقه ایجاد کنند، تفاوتی وجود ندارد؛ هر چند ظاهری متفاوت داشته‌باشند. هیچ‌گاه اجازه نخواهیم داد میان ملت‌های ایران و عراق تفرقه بیفتد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول