اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مربیان و ورزشکاران برتر کاراته ستاره‌دار می‌شوند

رئیس فدراسیون کاراته گفت: پس از این 20 نفر اول ورزشکاران و مربیان هر وزن تحت عنوان «طرح نگاهداشت» بسته حمایتی دریافت خواهند کرد و به آنها مربیان سازنده و ستاره‌دار اطلاق خواهد شد.

مربیان و ورزشکاران برتر کاراته ستاره‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید حسن طباطبایی در مجمع سالیانه هیأت کاراته استان زنجان اظهار کرد: زنجان از گذشته مربیان و داوران بین‌المللی خوبی در کاراته داشته است و در بخش باشگاهی، باشگاه‌های خوب و قدرتمندی در زنجان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آرای حداکثری مجمع به ابقای رئیس هیأت در این سمت نشان از مقبولیت وی است و پشتوانه خوبی برایش محسوب می‌شود، تصریح کرد: تلاش‌های تیم مدیریتی هیأت زنجان و هم افزایی شکل گرفته بین اعضا بستر موفقیت را فراهم کرده است و امروز آمار 3 هزار و 200 نفر جمعیت برای کاراته استان آمار مطلوب و قابل قبولی است.

طباطبایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم وارسته بنیانگذار رشته کاراته در ایران در ششمین سالروز درگذشتش ابراز امیدواری کرد: ظرفیت‌های بالقوه استان زنجان با تلاش و هم‌افزایی بیشتر به فعل درآید.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به حضور مربیان زنجانی در تیم ملی و دیگر کشورها اظهار داشت: ایران به لحاظ فنی یکی از بهترین کشورهای دنیا در کاراته است و استان زنجان نیز در این مجموعه به لحاظ فنی جایگاه خوبی دارد.

وی با بیان اینکه اگر استان‌ها ورزشکاران خود را به رنکینگ برسانند و به اردوی تیم ملی راه یابند از مربیان آنها هم در تیم ملی استفاده خواهیم کرد افزود: پس از این 20 نفر اول ورزشکاران و مربیان هر وزن تحت عنوان طرح نگاهداشت بسته حمایتی دریافت خواهند کرد و به آنها مربیان سازنده و ستاره دار اطلاق خواهد شدح و این افراد مایت‌های ویژه مالی و آموزشی دریافت می‌کنند و حتی در برخی اعزام‌ها حضور خواهند داشت.

طباطبایی با اشاره به لغو و یا تعلیق بزرگترین رویدادهای ورزشی به دلیل کرونا در سال گذشته از برگزاری مسابقات کاراته در استانبول خبر داد و ابراز امیدواری کرد: این رقابت‌ها لغو نشود.

در ادامه نیز معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: کاراته کشور به لحاظ تلاش‌های انجام شده روز به روز در مسیر توسعه و رشد قرار گرفته و کسب مدال‌های رنگارنگ، کاپ‌های مختلف و حداکثر سمهیه نشان از این مهم دارد.

محمدعلی حمزه‌پور گفت: باید از تنها فرصتی که فدراسیون جهانی در اختیار این رشته ورزشی قرار داده است نهایت استفاده را کرده و مدال‌های خوش رنگ کسب کنیم.

وی با بیان اینکه کاراته زنجان در ارزیابی اداره کل در سال گذشته رتبه اول آموزشی و فرهنگی هیأت‌های ورزشی استان را کسب کرده و سومین هیأت برتر استانی شناخته شد، تصریح کرد: در بحث همگانی نیز امروز بیش از 2 هزار ورزشکار بیمه شده ورزشی در کاراته ثبت شده‌اند و این رقم نسبت به سال‌های گذشته رشد بسیار مطلوبی داشته است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به حضور مربیان زنجانی در تیم ملی و حتی در دیگر کشور‌ها ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی مدون و استفاده از روش‌های نوین استعدایابی زنجان بتواند در آینده‌ای نزدیک در رده‌های مختلف سنی در تیم ملی نماینده داشته باشد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای عالی در استان به برتری دختران زنجانی در جوجیتسو در مسابقات اخیر اشاره کرد و افزود: در پسران نیز انتظار کسب مقام و طی مدارج بالا را داریم.

وی با اشاره به محدودیت و تعطیلی اماکن ورزشی در دوران شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: برخلاف صدور مجوز برای بازگشایی و آغاز به کار اماکن ورزشی در رشته‌های مختلف، رشته‌های برخوردی همچنان مجوز فعالیت ندارند و کاراته کاران به صورت فرم تمرین انجام می‌دهند.

حمزه‌پور حضور مربیان زنجانی در تیم ملی را مایه افتخار استان دانست و تاکید کرد: توسعه کاراته و برنامه‌های آن وقتی بروز و ظهور خواهد داشت که ورزشکاران استان نیز در تیم ملی حضور داشته باشند و این قله‌ای است که هنوز به آن نرسیده‌ایم.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول