اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

متلاشی شدن باند سارقان سیم برق و کابل‌های مخابراتی در شهرستان بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ سارق و ۴ مالخر حرفه‌ای سیم برق و کابل مخابراتی با اعتراف به ۶۵ فقره سرقت در شهرستان بویراحمد دستگیر شدند.

متلاشی شدن باند سارقان سیم برق و کابل‌های مخابراتی در شهرستان بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی از دستگیری ۱۲ سارق و ۴ مالخر حرفه‌ای سیم برق و کابل مخابراتی با اعتراف به ۶۵ فقره سرقت و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان بویراحمد خبر داد.

 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و قطعی مکرر برق در شهرستان بویراحمد موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده ۱۲ نفر سارق و ۴ مالخر را شناسایی و طی چندین عملیات جداگانه و ضربتی به صورت همزمان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۶۵ فقره سرقت سیم برق هوایی و کابل مخابراتی در شهرستان بویراحمداعتراف و یک هزار و ۵۰۰ کیلو سیم برق هوایی و کابل مخابراتی از نوع مس، ۲ دستگاه تلویزیون، یک دستگاه کامپیوتر با تجهیزات کامل، لب تاپ، پمپ آب، شیرآلات ساختمانی، چمن‌زن بزرگ، وسایل آرایشگاهی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم ماشین سنگین و ۱۶ دستگاه کارتخوان از آنان کشف و ضبط کردند.

مصطفایی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول