اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نخستین جشنواره غذا، خوراک، نوشیدنی و صنایع وابسته در تبریز برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی از برگزاری نخستین جشنواره غذا، خوراک، نوشیدنی و صنایع وابسته در تبریز خبر داد.

نخستین جشنواره غذا، خوراک، نوشیدنی و صنایع وابسته در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی جهانگیری امروز در نشست هماهنگی برگزاری نخستین جشنواره غذا، خوراک، نوشیدنی و صنایع وابسته در تبریز اظهار کرد: با برگزاری چنین جشنواره‌هایی تلاش می‌کنیم، تبریز را به پایتخت غذای ایران تبدیل کنیم.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در استان، علاوه بر شناساندن هر چه بیشتر فرهنگ و رسوم آذربایجان، در توسعه و شکوفایی اقتصادی استان نیز نقش مهمی دارد.

وی، بر برگزاری تخصصی این جشنواره و استمرار آن در طول سال تاکید کرد و ادامه داد: برندسازی نام و آوازه تبریز از جمله موضوعات مهمی است که از طریق برگزاری این جشنواره باید مورد توجه قرار گیرد.

جهانگیری در ادامه با دعوت از تمامی فعالان و اصناف مرتبط با صنعت غذا برای حضور در این جشنواره تصریح کرد: رقابت برای حضور در جشنواره، افزایش کیفیت خدمات رستوران‌ها، اشتغال‌زایی و ایجاد ارزش افزوده نقش موثری خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سابقه درخشان تبریز و آذربایجان در پخت غذاهای محلی، خواستار تلاش بیشتر برای صادرات صنایع غذایی و ثبت ملی غذاهای محلی استان شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول