اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پاسخی به سیاه‌نمایی علیه گروه‌های مطالبه‌گر امر به معروف و نهی از منکر

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که مطالبه گری گروه‌های جهادی امر به معروف را نسخه شفابخش می‌دانیم به سیاه‌نمایی علیه گروه‌های مطالبه‌گر امر به معروف و نهی از منکر پاسخ داد.

پاسخی به سیاه‌نمایی علیه گروه‌های  مطالبه‌گر امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کارگاه آموزشی گروه‌های جهادی مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد.

کارگاه آموزشی توجیهی گروه‌های جهادی این ستاد در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام پیش قدم دبیر ستاد استان در ابتدای کارگاه آموزشی گروه‌های جهادی مطالبه‌گر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: سال۱۳۲۲ که نظرات حضرت امام در کتاب کشف الاسرار  به چاپ رسید نخستین جرقه‌های انقلاب اسلامی و آغاز مطالبه‌گری دینی در ایران به وقوع پیوست محتویات این کتاب ارزشمند حول دو ‌موضوع مطرح شد که یکی سکولاریزاسیون موجود در حکومت رضا شاه  و موضوع دوم دفاع از قدرت خدا برای ایجاد و نابودی دولت‌های ظالم پرداخت است.

وی افزود: از آن تاریخ که آغار حرکت انقلاب اسلامی بود تا به امروز قریب دویست و بیست و شش هزار شهید به انقلاب اسلامی تقدیم شد که این شهدا با نثار جان خود این انقلاب را به پیروزی رساندند و در راستای احقاق حق و عدالت اجتماعی و مبارزه با ظالم  بذل جان کرده و این رشادت‌ها و جان فشانی‌ها  آغاز  مطالبه‌گری عملی در جمهوری اسلامی ایران است که در راستای اجرای احکام دین الهی اتفاق افتاده است.

وی گفت: امروز ما برای اینکه انقلاب اسلامی تثبیت و ماندگار باشد و از آرمان شهدا فاصله نگیریم و به نسل بعد هم به طور صحیح انتقال دهیم همین مطالبه گری گروهای جهادی امر به معروف را نسخه شفا بخش می‌دانیم.

وی مطالبه‌گری با شیوه و روش صحیح و اثرگذار را مطلوب و مد نظر ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: از دل مطالبه‌گری نباید مفسده بیرون بیاید،چرا که  لازمه مطالبه‌گری  سه عامل است، اولا: تخصص لازم نسبت به موضوعات ثانیا: جمع آوری اطلاعات راجب به معروفات و منکرات و مرحله نهایی اقدام عملی که منجر به نتیجه شود.

وی منجر به نتیجه نشدن  مطالبه‌گری در عرصه‌های گوناگون را بزرگ‌ترین مفسده دراین مسیر بر شمرد.

دبیر ستاد استان در پاسخ به سخنان مسیح علی نژاد بیان داشت: این‌ها که ارتزاق زندگی دنیویشان از پول‌های بلوکه شد جمهوری اسلامی ایران است هر چقد مطالب بیشتر و وسیع‌تری  بر علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی منتشر کنند قطعا سفره هایشان رنگین تر و ماندگارتر خواهد بود و اینان علیه جمهوری اسلامی و آرمان‌های نظام اسلامی قلم می‌زنند ،اهداف جمهوری اسلامی را به چالش می‌کشانند تا دنیایشان تامین شود و لذا انتظاری بیشتر از اینها نیست.

وی افزود: در صورتی که زمینه عملکرد و اهداف این ۱۴۰۰ گروه جهادی در قالب غیر از آموزه های‌های دینی مطرح می‌شود  قطعا با مزاج این ساده لوحان سازگار می شد.

 پیش قدم با بیان این نکته که رفاه و نیاز دنیای ما مد نظر اینها نبوده و نیست و هدفشان دین ماست، گفت: چرا که آموزه‌های دین در راستای سعادت دنیا و آخرت بشر بیان گردیده است فلذا در تلاشند راه سعادت حقیقی ملت ما را تخریب کنند.

در پایان ضمن خیر مقدم ،تقدیر و تشکر از حضور گروه‌های جهادی در این کارگاه آموزشی یاد شهدای انقلاب و امام شهیدان و شهدای امر به معروف را گرامی داشتند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول