اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف بیش از ۱۴۲ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس سمنان و ایرانشهر

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۱۴۲ کیلو و ۷۲۵ گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان سیستان و بلوچستان کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

کشف بیش از ۱۴۲ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس سمنان و ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در آخرین اقدام اطلاعاتی خود، موفق به کسب خبری شدند که حاکی بود یکی از متخلفان حوزه مواد مخدر، قصد انتقال و جابه جایی محموله مواد به کشور را دارد.

او گفت: در نهایت مشخص شد فرد قاچاقچی با حمل محموله مواد مخدر، قصد تحویل آن با افراد دیگر را در شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان دارد.

میراحمدی گفت: با هدایت لحظه‌ای مأموران انتظامی استان سمنان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به وسیله تیم‌های پلیس ایرانشهر مستقر در محور مواصلاتی شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان به تعقیب و مراقبت پلیس با سوژه شناسایی شده در مدت زمان کوتاه اشاره کرد و افزود: خودرو مذکور در یکی از روستاهای اطراف ایرانشهر توقیف و فرد قاچاقچی دستگیر شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول