اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

نکاتی که قبل از انتخاب باربری باید بدانید

شرکت ها و موسسات حمل و نقل و باربری بین شهری و درون شهری دارای امکانات و ویژگی های متفاوتی هستند که هرکدام از آن ها باعث افزایش اعتبار و یا کاهش اعتبار آن ها در بین شرکت های حمل و نقل می شود.

نکاتی که قبل از انتخاب باربری باید بدانید

شرکت ها و موسسات حمل و نقل و باربری بین شهری و درون شهری دارای امکانات و ویژگی های متفاوتی هستند که هرکدام از آن ها باعث افزایش اعتبار و یا کاهش اعتبار آن ها در بین شرکت های حمل و نقل می شود.

برخی جهت گزینش مناسب ترین موسسه باربری به مشکلات جدی بر می خورند و نمی دانند که چگونه می توان از بین انبوهی از شرکت های مختلف که‌ اطلاع رسانی های آن ها در منابع متعدد منتشر می شود, کدام کمپانی باربری را انتخاب کنند.

اما چیزی که امروزه دنیای صنعت حمل و نقل و باربری را متحول کرده است، سرویس های آنلاین باربری و اپلیکیشن حمل و نقل بار میباشند.

امروزه با گسترش دنیای وب، و ایجاد اپلیکیشن های متفاوت همچون اپلیکیشن حمل و نقل بار وزمه بیشتر مشکلات موجود در صنعت حمل و نقل برطرف شده.

شرکت حمل و نقل بین شهری و بین جاده ای وزمه با سابقه چندین ساله در زمنیه حمل و نقل و باربری، این امکان را برای صاحبان بار و رانندگان مهیا کرده تا بتوانند بدون نیاز به واسطه و هیچ دغدغه و مشکلی فرایند باربری را در سراسر ایران فقط از طریق نصب اپلیکیشن انجام بدهند.

شما در اپلیکیشن حمل و نقل بار وزمه در هرجای کشور ایران که باشید می توانید بارهایتان را به راحتی به هرجایی در کشور انتقال دهید و هیچ محدودیتی در انتخاب مبدا و مقصدتان وجود ندارد.

از ویژگی های این اپلیکیشن حمل بار می توان به امنیت بالا، کاربری آسان، امکان فیلتر کردن بر اساس شرایط خودتان، سرعت بالا در کار، انجام مناقصه، دسترسی به نقشه اشاره کرد.

موارد مهم در باربری بین شهری: رانندگان مجرب، بسته بندی صحیح، تعیین دقیق مکان مبدا و مقصد، تعرفه انجام خدمت، ایمنی ماشین و پرسنل حرفه ای می باشد که باربری بین شهری وزمه بدون هیچ دغدغه و مشکلی این کار را برای شما انجام می دهد.

این شرکت با ارائه خدمات متنوع به صاحبان بار، شرکت های متفرقه، شرکت های باربری و متصدیان این امکان را برایشان فراهم می کند که به بهترین نحو ممکن روند باربری پیش برود. به این صورت که شرکت ها و صاحبان بار می توانند داخل اپلیکیشن وزمه درخواست باربری بدهند، در مناقصه شرکت کنند و راننده خودشان را انتخاب کنند و در نهایت پروسه باربری شروع بشود.

رانندگان شرکت باربری بین شهری همگی دارای تجربه ی کافی در این زمینه هستند و استخدام آن ها پس از تایید مدارکشان صورت می گیرد. همچنین تمامی فعالیت ها در این اپلیکیشن توسط کارشناسان شرکت بررسی می گردد.

 

مهم ترین نکات در باربری و انتخاب باربری:

امکان یسته بندی بار

یکی از خدمات اپلیکیشن حمل و نقل بار وزمه امکان بسته بندی بار بوده که یکی از مهمترین و اولین کارها برای شروع پروسه باربری می باشد. فقط کافیست تا در زمان ثبت درخواست این ویژگی را انتخاب کنید تا کار بسته بندی بارهایتان را نیروهای مجرب  وکارآزموده این موسسه انجام دهند.

ثابت بودن هزینه

در سرویس آنلاین باربری برخلاف سیستم باربری سنتی، به دلیل مشخص شدن هزینه کار در ابتدا و پرداخت آن، امکان افزایش هزینه خدمات وجود ندارد و در صورت درخواست هزینه اضافی از شما، کافیست تا با پشتیبانی تماس بگیرید وپیگیری کنید.

ایجاد مناقصه

سیستم کاری اپلیکیشن باربری وزمه به این صورت است که بعد ازثبت درخواست صاحب بار، رانندگان دارای شرایط تعیین شده از طرف شما درخواست را تایید کرده و وارد مرحله مناقصه می شوند که در آن هرکدام از راننده ها قیمت پیشنهادی خود را با در نظر گرفتن تعرفه مصوب اعلام می کنند و صاحب بار راننده را انتخاب کرده و وارد پروسه کارمی شوند.

پرداخت خسارت و بیمه نامه

تمامی خدمات ارائه شده در سرویس حمل و نقل آنلاین، بیمه می باشد واگر مشکلی در طول مسیر باربری، برای بار شما پیش آید این شرکت خسارت وارد شده را به شما پرداخت می کند.

 صدور بارنامه الکترونیکی

در هر پروسه حمل و نقلی وجود بار نامه ضروری بوده چون به عنوان شناسنامه بار محسوب می شود تا تخلفی در این بین صوت نگیرد،

در این اپلیکیشن با توجه به آنلاین بودن تمامی مراحل، صدور بارنامه نیز به صورت آنلاین می باشد و دیگر رانندگان درگیر دریافت مجوز و بارنامه نخواهند شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول