اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کومان: بارسلونا بزرگترین باشگاه دنیاست /ما می‌توانیم به فینال صعود کنیم

سرمربی بارسلونا پیش از دیدار مقابل سویا در نیمه نهایی کوپادل‌ری در خصوص مسابقه حساس فرداشب صحبت کرد و در خصوص بازداشت بارتومئو حرف زد.

کومان: بارسلونا بزرگترین باشگاه دنیاست /ما می‌توانیم به فینال صعود کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب دیدار بازگشت نیمه نهایی کوپا دل ری فرداشب بارسلونا میزبان سویا خواهد بود.

دیدار رفت با شکست 2 بر صفر آبی‌اناری‌ها به پایان رسید.

رونالد کومان در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: پس از پیروزی مقابل سویا در مسابقات لیگ (ابتدای هفته) ما اعتماد به نفس پیدا کردیم که می‌توانیم پیروز شویم اما آگاهیم که 2 بر صفر از حریف عقب هستیم. ما باید بتوانیم نمایش بهتری از ابتدای هفته را به اجرا گذاریم. به نظرم صعود به فینال غیرممکن نیست و ما می‌توانیم.

وی ادامه داد: شرایط پدری قابل توضیح نیست ولی من متعجب شدم که او دیروز بدون هیچ دردی تمرینات انفرادی خود را ادامه داد. به نظرم او در لیست فرداشب قرار خواهد گرفت.

سرمربی بارسلونا درباره بازداشت بارتومئو گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده، من در آن موقع در اینجا نبودم و نمی‌توانم اظهارنظر کنم. این اتفاق البته چهره باشگاه بارسلونا را خدشه دار کرد. ما باید جدای از این مسائل روی بازی فردا متمرکز باشیم و بتوانیم بازگشتی خوب را به ثبت رسانیم.

وی ادامه داد:‌ من احساس بدی برای بارتومئو پیدا کردم زیرا لحظات خوبی با او گذراندم. برای من او آدم احساسی بود. بارسلونا بزرگترین باشگاه دنیاست و هر کس متمرکز روی این مسئله است که چه اتفاقی در این باشگاه رخ می‌دهد. خیلی اتفاقات در اینجا رخ می‌دهد و خیلی از افراد در خصوص این باشگاه صحبت می‌کنند که همه این ها نشان دهنده بزرگی بارسلوناست.

کومان در خصوص شایعات آمدن ژاوی به نیمکت بارسلونا اظهار داشت: من نگران هیچ چیزی نیستم. قرارداد دارم و هنوز رئیس مشخص نشده است. چیزی که من فکر می‌کنم بازی فردا مقابل سویاست. ما در حال جنگیدن و تلاش کردن هستیم و نسبت به گذشته بهتر شده‌ایم.

به گزارش فارس، بارسلونا در دیدار ابتدای هفته مقابل سویا در لالیگا با سیستم 2-3-5 بازی کرد و نمایش متفاوتی را به ثبت رساند. کومان در خصوص اینکه آیا در بازی فردا شب مقابل همین سویا با این سیستم بازی می‌کند، گفت: مهمترین سیستم برای من ذهنیت بازیکنانم است که بتوانند متحد باشند و خوب به حریف فشار آورند. آرائخو امروز با ما تمرین نکرد به خاطر اینکه کمی درد داشت. باید فردا ببینیم شرایط او چگونه است و آیا می‌تواند در ترکیب حاضر باشد یا خیر.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول