اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ساوجی‌ها در دقایق پایانی باخت را با تساوی عوض کردند

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با تساوی طلایی پوشان ساوه همراه شد.

ساوجی‌ها در دقایق پایانی باخت را با تساوی عوض کردند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، دو تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه و خیبر خرم‌آباد عصر امروز در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نود دقیقه تلاش با نتیجه تساوی یک یک به اتمام رسید.

در نیمه اول بازی متعادل پیش رفت و تلاش دو تیم برای بازکردن دروازه یکدیگر بی‌نتیجه ماند اما در اوایل نیمه دوم و در دقیقه 49 بازیکن خوشه طلایی توپ را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا میزبان از طلایی پوشان ساوجی پیشی بگیرد.

در ادامه و در بیست دقیقه پایانی ساوجی‌ها فشار مضاعفی بر تیم میزبان وارد کردند که در نهایت موفق شدند در دقیقه 82 گل تساوی را وارد دروازه حریف کنند. 

شاگردان بیاتلو با کسب این تساوی 21 امتیازی شدند و در پایان هفته شانزدهم با دو پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند . خیبر خرم آباد نیز با 18 امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاد. 

سرمربی خوشه طلایی در پایان بازی با گلایه از داور مسابقه گفت: امروز علاوه بر اینکه تیم ما خوب نبود داوری هم خوب قضاوت نداشت و روی گلی که خوردیم در حال توضیح خطا بود که توپ وارد دروازه ما شد. 

بیاتلو تصریح کرد: در 20 دقیقه پایانی نیز چند موقعیت خوب را از دست دادیم و با اینکه تیم سرحال نبود اما بازی خوبی بود و می‌توانستیم پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

گفتنی است خوشه طلایی در هفته هفدهم این رقابت‌ها پذیرای رایکا بابل خواهد بود.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول