اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تساوی شهرداری آستارا مقابل گل ریحان البرز

دیدار دو تیم گل ریحان البرز و شهرداری آستارا در استادیوم انقلاب کرج در هفته شانزدهم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با نتیجه تساوی یک‌بریک به پایان رسید.

تساوی شهرداری آستارا مقابل گل ریحان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، گل ریحان البرز و شهرداری آستارا، دریکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ دسته یک لیگ آزادگان در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ که در پایان این بازی،  با نتیجه تساوی یک‌بریک به پایان رسید. 

اصغر مازیار سرمربی گل ریحان البرز در این دیدار، علی شاهد، نیما داغستانی، حسین خیری، امید جهانبخش، رضاقلی زاده، فربد امیری، ادریس کوچکی، وحید جمالی امیرحسین حسنلو، عادل سرشار و محمد زارعی را در ترکیب قرار داده بود.

پایان رأفت سرمربی شهرداری آستارا نیز برای این دیدار اشکان توانا، رضا فخری، مسعود رمضانی، آرش افشین، بهزاد سلطانی، جابر نصیری، محمد آزاد طلب، سعید دلاور، مهرگان گلبرگ، پژمان ثباتی و محمدابراهیم رضازاده را ترکیب قرار داده بود.

شهرداری آستارا  در این بازی با یک برد می‌توانست به صدر جدول لیگ دسته لیگ فوتبال ایران راه یابد و راه صعود خود به لیگ برتر را هموارتر از گذشته سازد.

شهرداری آستارا نیمه اول را خیلی خوب شروع کرد و موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد ولی در دقیقه سی و چهارم نیمه اول  بازی توسط امید جهانبخش دروازه‌اش را گشوده دید.

این گل پایان کار شهرداری آستارا نبود آن‌ها بازی خوب و روان خود را ادامه دادند و موفق شدند در دقیقه چهل‌وپنج بازی توسط سعید دلاور دروازه حریف را باز کنند.

اما پس‌ازاین گل شهرداری آستارا هر چه زد به دربسته خورد و نتوانست تساوی را با برد در این بازی عوض کند.

شاگردان پایان رأفت در پایان این هفته  با بیست‌وهشت امتیاز از شانزده بازی در رده دوم جدول قرار گرفتند، گل ریحان البرز نیز با همین تعداد بازی و سیزده امتیاز در رده هفدهم جدول جای گرفت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول