اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

استعفای رئیس شورای شهر کاشمر رأی نیاورد

استعفای رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر که به عنوان یکی از دستور جلسات صحن علنی شورای شهر مطرح شد، از سوی اعضا رأی نیاورد.

استعفای رئیس شورای شهر کاشمر رأی نیاورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، یکصد و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر با طرح موضوع استعفای رئیس شورای شهر آغاز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر که از شهریور ماه امسال با پنج رأی از میان هفت رأی اعضای شورای اسلامی عهده دار این مسؤلیت شده بود، گفت: با توجه به اینکه دوره پنجم شورای شهر کاشمر با حضور صاحب نظران و متخصصان یکی از ادوار موفق است و برای حفظ آرامش در ماه‌های پایانی و بدون هیچ‌گونه حب و بغض استعفایم را تقدیم می‌کنم.

حجت الاسلام میثم خزاعی با اشاره به اینکه استعفایم تنها موضوع شخصی و استمرار آرامش در شوراست، اظهار کرد: ضمن قدردانی از حسن توجه و اعتماد همکارانم در واگذاری این مسئولیت به حقیر، تقاضا دارم با موافقت با استعفایم این مسؤلیت سنگین را از دوشم بردارند تا همچون گذشته به عنوان یک عضو در خدمت شورا و شهروندان باشم.

در ادامه با وجود اصرار تعدادی از اعضای شورای شهر مبنی بر پس گرفتن استعفا، رئیس شورا جلسه را ترک کرد تا رأی‌گیری برای استعفا انجام شود.

علی اسماعیل‌پور، نایب رئیس شورا که پس از خروج رئیس شورا، ریاست جلسه را بر عهده گرفت، موضوع استعفای حجت الاسلام خزاعی را مطرح و به رأی گذاشت، که پس از رأی گیری با ٢رأی مخالف، ٣ رای ممتنع و ١ رأی موافق با استعفای رئیس شورا مخالفت شد. 

در ادامه جلسه نیز نامه‌های رسیده از شهرداری و درخواست‌های شهروند مطرح و پس از بررسی نسبت به موافقت و مخالفت با آنان رأی‌گیری شد. 

انتهای پیام/ ٧٠٠۴٢

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول