اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ایجاد 400 فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی/ ۱۵۰ میلیارد تومان صرف اشتغال زایی نیازمندان شده است

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: : بر اساس تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی کشور در سال آینده تعداد ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی ایجاد خواهد شد.

ایجاد 400 فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی/ ۱۵۰ میلیارد تومان صرف اشتغال زایی نیازمندان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عصر امروز در آئینی با حضور معاون اشتغال کمیته امداد کشور، رئیس بسیج سازندگی و مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی با محوریت ایجاد ۱۴۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان ایلامی به امضا رسید؛ حجت‌الله عبدالملکی در این آیین گفت: در سال آینده برای مددجویان و نیازمندان کشور توسط کمیته امداد تعداد 300 هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی کشور در سال آینده تعداد ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی ایجاد خواهد شد و ۱۳۸۱ طرح در قالب ۱۰ سرفصل با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در قالب این تفاهم نامه پیش بینی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با بیان اینکه کشورمان بیش از ۷۰ میلیون نیروی کار نیاز دارد، افزود: هم اکنون نیروی کار کشورمان ۲۸ میلیون نفر است؛ ایران اسلامی این ظرفیت بزرگ را دارد که به یکی از اقتصادهای برتر و بزرگ جهان تبدیل شود.

وی گفت: سال ۱۴۰۰ باید یک انقلاب اقتصادی در کشورمان اتفاق بیافتد و هر دولتی که سرکار بیاید لازم است چنین رویکردی را عملیاتی کند.

عبدالملکی ادامه داد: این طرح  علاوه بر استان ایلام به صورت همزمان در چند استان دیگر کشور هم اجرایی خواهد شد؛ محرومان و مستضعفان ولی نعمت ما هستند و ایجاد رفاه برای این قشر از مهمترین اهداف بسیج سازندگی کشور است.

جذب اعتبارات برای اشتغالزایی به 109 درصد رسیده است

قنبر موسی‌نژاد نیز در این آیین با بیان اینکه میزان جذب اعتبارات اشتغال زایی امداد استان ایلام امسال تا کنون به ۱۰۹ درصد رسیده است، گفت: امسال تا کنون ۱۵۰ میلیارد تومان صرف اشتغال زایی مددجویان و نیازمندان این استان شده است.

وی افزود: در سال جهش تولید تلاش ما بر این بوده است که تحول بسیار خوبی در زمینه اشتغال مددجویان استان ایجاد شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: در این تفاهم نامه ۱۴ میلیارد تومان در قالب هزار و ۳۸۱ برنامه صرف اشتغال مددجویان استان می‌شود.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول