اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

درخشش پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در عرصه دو و میدانی کشور

رئیس هیئت دو و میدانی لرستان گفت: تیم آقایان و بانوان پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد امسال در مسابقات لیگ برتر دو و میدانی داخل سالن کشور موفق به کسب قهرمانی شدند.

درخشش پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در عرصه دو و میدانی کشور

سیاوش سپهوند ظهر امروز درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهارداشت: تیم مردان و بانوان پلیمر خلیج فارس لرستان طی روزهای گذشته در مسابقات لیگ برتر شرکت کردند و موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند.

وی با بیان اینکه تیم مردان پلیمر خلیج فارس در این مسابقات موفق به کسب رتبه قهرمانی شد، افزود: پس از تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آبا  به ترتیب تیم فولاد مبارکه سپاهان و سایپا قرار گرفتند.

رئیس هیئت دو و میدانی لرستان بیان کرد: تیم بانوان خلیج فارس خرم‌آباد نیز در مسابقات لیگ برتر دو و میدانی داخل سالن کشور با اختلاف موفق به کسب رتبه اول شد همچنین در این مسابقات چهار رکورد ملی توسط بانوان این تیم ثبت شد.

سپهوند با اشاره به اینکه امسال در اعضای تیم پلیمر خلیج فارس اقدام به جوانگرایی کردیم، تصریح کرد: کادر مربیگری این تیم همگی از اهالی بومی لرستان هستند همچنین سه نفر از ورزشکاران تیم پلیمر خلیج فارس از استعدادهای برتر استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضور این باشگاه در استان باعث شده که جوانان علاقه مند به رشته دو ومیدانی در لرستان تمام تلاش خود را برای حضور در این  تیم انجام دهند و همین موضوع در سال های آینده باعث شکوفایی استعدادهای استان می‌شود.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول