اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جمع‌‌آوری کمک مسجدی‌ها برای زلزله‌زدگان سی‌سختی در مرکز نیکوکاری امام علی(ع)/تصاویر/فیلم

مرکز نیکوکاری امام علی (ع) از همان دقایق اولیه وقوع زلزله در کنار مردم سی‌سخت بود و کمک خیرین برای زلزله‌زدگان سی‌سخت را جمع‌آوری می‌کند.

جمع‌‌آوری کمک مسجدی‌ها برای زلزله‌زدگان سی‌سختی در مرکز نیکوکاری امام علی(ع)/تصاویر/فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، مرکز نیکوکاری مسجد جامع امام علی ( ع ) شهر سی‌سخت چندین سال است که محل جمع‌آوری کمک‌های خیرین برای رساندن به دست محرومین و مستمندان واقعی است.

کمک‌رسانی و ضد عفونی کردن و تهیه اقلام بهداشتی موثر در مقابله با این ویروس، بازسازی منازل فرسوده نیازمندان، جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دستگیری از نیازمندان، کمک به ترک اعتیاد معتادان و اصلاح آنها همچنین تامین هزینه درمانی نیازمندان و تهیه جهیزیه برای نوعروسان از اقدامات صورت گرفته مرکز نیکوکاری امام علی (ع) سی‌سخت است.

به گزارش فارس،مرکز نیکوکاری مسجد جامع امام علی علاوه(ع) شهر سی سخت که مورد تأیید تک تک اهالی شهر سی‌سخت و مسؤولان است تاکنون توانسته علاوه  بر خدمت‌رسانی در این چند سال به قشر مستضعف و محروم جامعه، تهیه جهیزیه برای زوج های جوان این بار از روز اول زلزله توانسته به کمک مردم زلزله‌زده شهر سی‌سخت بیایند و با جمع آوری کمک‌های مختلف از جمله مواد غذایی،گرمایشی و مواد بهداشتی و توزیع بین زلزله‌زدگان سعی داشته‌اند گوشه‌ای از مشکلات مردم را رفع کنند.

مرکز نیکوکاری مسجد جامع امام علی (ع)دارای اعضای فعال، مردمی، متدین و مورد اعتمادی از همه محله‌های شهر سی‌سخت هستند که در زلزله سی‌سخت توانسته‌اند به تمام همشهریان آسیب دیده از زلزله کمک‌رسانی کنند.

 

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول