اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ادامه واکنش‌ها به ادغام ناگهانی دانشگاه صنعتی بیرجند / نصیرایی: بدون نظر کارشناسی دنبال این حرکت هستند

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر علوم از عملکرد اخیر دولت برای ادغام مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها انتقاد جدی کرد.

ادامه واکنش‌ها به ادغام ناگهانی دانشگاه صنعتی بیرجند / نصیرایی: بدون نظر کارشناسی دنبال این حرکت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در پی اعلام غیرمنتظره خبر الحاق و ادغام دانشگاه صنعتی بیرجند به عنوان تنها دانشگاه صنعتی شرق در کشور در دانشگاه بیرجند در راستای اجرای طرح آمایش آموزش عالی، علی‌رغم وعده استاندار خراسان‌جنوبی مبنی بر متوقف شدن این ادغام، نخبگان و فعالین رسانه‌ای و فرهنگی استان نسبت به این تصمیم غیرمنتظره و ناگهانی اعتراض کرده و خواستار لغو این تصمیم شدند.

در همین راستا نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری به وزیر علوم از عملکرد اخیر دولت برای ادغام مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها انتقاد جدی کرد.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی گفت: در جلسه ۷۷۶ مورخه ۱۳۹۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ادغام بعضی از مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها بایستی بگویم پنج سال است که هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاده و حالا در این روزهای آخر کار دولت بدون نظر کارشناسی دنبال این حرکت هستند.

وی تصریح کرد: وزیر علوم به دور از هرگونه همفکری و بدون مشورت و برنامه‌ریزی ادغام را شروع کرده و آقایان موجب ایجاد مسئله اجتماعی بسیاری شده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: گویا آقایان اصرار به درست کردن مسئله در روزهای آخر دولت دارند و در زمینه درست کردن حاشیه در کشور متخصص هستند.

نصیرایی اضافه کرد: این تصمیم از این نظر غیرکارشناسی است که ۱۴۰ هزار دانشجو آسیب می‌بینند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول