اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رفع تصرف بیش از 4200 مربع اراضی دولتی در بندرگاه درگهان

رئیس یگان حفاظت از اراضی ملی منطقه آزاد قشم از رفع تصرف چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع اراضی خالصه دولتی در بندرگاه شهر درگهان به ارزش ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.

رفع تصرف بیش از 4200 مربع اراضی دولتی در بندرگاه درگهان

مصطفی مازندرانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: ۲ قطعه از اراضی خالصه دولتی واقع در بر جاده اصلی منطقه بندرگاه شهر درگهان جمعا به مساحت چهارهزار و ۲۰۰ متر مربع از سوی این یگان رفع تصرف شد.

وی افزود: رفع تصرف این اراضی که ارزش تقریبی آن‌ها بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بنابر حکم دستگاه قضا انجام شد.

رئیس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات منطقه آزاد قشم تصریح کرد: عملیات رفع تصرف اراضی از سوی ماموران این یگان بدون حادثه یا مشکلی صورت گرفت.

مازندرانی اضافه کرد: این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره با  حمایت‌های قانونی مسوولان قضایی و انتظامی استمرار خواهد داشت.

به گزارش فارس، جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول