اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فعالیت ۱۹ خانه و موسسه قرآنی در تویسرکان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به فعالیت ۱۹ خانه قرآنی و موسسه قرآنی در این شهرستان، از برگزاری مسابقه کتابخوانی عروه الوثقی به مناسبت بعثت حضرت رسول(ص)خبر داد.

فعالیت ۱۹ خانه و موسسه قرآنی در تویسرکان

حجت الاسلام ناصر حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه از ۲۲ کانون قرآنی روستایی تبلیغات اسلامی این شهرستان ۱۷ کانون فعال و پویاست اظهار کرد: فعالیت کانون قرآن در روستاهای ولاشجرد، اشترمل و سید شهاب قابل توجه و چشمگیر است.

وی از فعالیت دو موسسه قرآنی نورالحکمه در شهر تویسرکان و موسسه قرآنی نور الهدایه در شهر سرکان سخن به میان آورد و افزود: این دو موسسه قرآنی از موسسات نمونه و خوب استان همدان به شمار می‌رود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان تعداد حافظان قرآن از ۱۰ تا ۳۰ جزء این نهاد در شهرستان را ۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: بیشترین حافظ قرآن را روستای اشترمل به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به ثبت ۴۰ هیات قرآنی خانگی در تبلیغات اسلامی شهرستان بیان کرد: داوران قرآنی تبلیغات اسلامی تویسرکان در مسابقات قرآنی استانی و کشوری چهار نفر، آموزشیاران قرآن ۱۰ نفر و استادان قرآن هم ۱۰ نفر هستند.

حسنی خاطرنشان کرد: شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در رشته‌ حفظ قرآن در ۱۰ و ۲۰ جزء از دوم اسفند آغاز و تا ۲۵ اسفند ادامه خواهد داشت.

وی از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب «آن مرد با باران می‌آید» اثر وجیهه سامانی از ۱۲ بهمن تا ۱۲ اردیبهشت سال آینده با بیش از ۲۰ میلیون تومان جایزه خبر داد و اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند کتاب را با ارسال عدد ۳ به سامانه ۵۰۰۰۵۴۶۰ و یا از کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دریافت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «عروه الوثقی» به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و بعثت حضرت محمد(ص) در فضای مجازی، از افتتاح بسیج مداحان اداره تبلیغات اسلامی خبر داد.

 انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول