اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دو نقاهتگاه برای بیماران کرونایی در اهواز و آبادان برپا می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از برپایی دو نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهرهای اهواز و آبادان خبر داد.

دو نقاهتگاه برای بیماران کرونایی در اهواز و آبادان برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی خدادادی در نشست قرارگاه استانی مقابله با اپیدمی ویروس کرونا که با حضور اعضای شورای معاونین جمعیت هلال احمر خوزستان و با دستور کار راه اندازی سریع دو مرکز نقاهتگاهی بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان های اهواز و آبادان تشکیل شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر شرایط استان از حیث شیوع بسیار گسترده کوئید ۱۹ در یک شرایط بحرانیست، وظایفی برعهده ماست تا علاوه بر اجرای گسترده تر طرح ناظران سلامت، ارائه خدمت به بیماران بستری در بیمارستان‌ها از طریق اعضای کانون‌های طلاب هلال‌احمر ، همچنین ارائه خدمات آزمایشگاهی تست PCR و غربالگری، نسبت به برپایی مراکز نقاهتگاهی نیز اقدام کنیم تا بخشی از فشار بر روی کادر درمان بیمارستان‌ها را کم کرده و خود بر دوش بگیریم‌.

وی افزود: لازم است برای رویارویی با هر شرایطی آمادگی لازم را داشته باشیم چرا که امکان دارد در روزهای آینده شدت و اوج گیری این بیماری در این پیکی که ایجاد شده است به اوج خود نزدیک شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تحقق و یاعدم تحقق پیش بینی‌ها و احتمالات مربوط به وضعیت آینده خوزستان در بحث شیوع بیش از پیش ویروس کرونا، به تلاش همگانی مردم و مسوولان بستگی دارد.

وی ادامه داد: اگر ما مداخله مناسب و مطلوبی داشته باشیم ،مدت زمان پیک کمتر ‌و روندی نزولی شکل خواهد گرفت ولی اگر مداخله مناسبی نسبت به شرایط نداشته باشیم مدت زمان پیک طولانی تر و با فرهای مرتفع‌تر خواهد بود و احتمال خواهد داشت خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

علی خدادادی تصریح کرد: ضروریست با تمام توان تلاش‌کنیم با موثرترین راهکارهای موجود فضایی را فراهم سازیم تا در آخرین روزهای قرن حاضر شرایط را از حالت بحرانی و قرمز خارج کرده و پس از کنترل، پایدار نماییم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول