اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افزایش ۸ درصدی کشفیات و کاهش ۱۷ درصدی وقوع سرقت در آشتیان

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان از افزایش ۸ درصدی کشفیات و کاهش ۱۷ درصدی سرقت طی بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

افزایش ۸ درصدی کشفیات و کاهش ۱۷ درصدی وقوع سرقت در آشتیان

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان آشتیان، همواره سعی شده است تا طرح‌های مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

وی با اشاره به افزایش ۸ درصدی کشفیات انواع سرقت‌ها دریک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در سطح شهرستان آشتیان بیان داشت: این عملکرد موفق در بستر اجرای طرح‌های پیشگیرانه ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری سارقان و انتقال معتادان به کمپ‌های ترک اعتیاد و راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس و نیز بهره‌مندی از ظرفیت بسیج، به دست آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان با اشاره به کاهش ۱۷ درصدی سرقت طی بهمن‌ماه سال جاری در این شهرستان افزود: این اقدامات ارزنده در سایه همکاری یگان‌های انتظامی شهرستان آشتیان با مشارکت خوب مردم تحقق یافته است.

رضایی با اشاره به رضایت‌مندی مردم از عملکرد پلیس در این شهرستان، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷۰ سارق دستگیر و تحویل مرجع قضایی شده‌اند و اجرای طرح‌های پیشگیری از سرقت با قوت در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد محیطی آرام، توأم با احساس آرامش و امنیت برای مردم مهمترین هدف پلیس می‌باشد و لازمه رسیدن به این هدف مشارکت‌های مردمی است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول