اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رعایت عدالت اولویت اصلی انتخابات ۱۴۰۰/برگزاری انتخاباتی آبرومند و حداکثری در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت عدالت اولویت اصلی ستاد انتخابات استان برای انتخابات سال آینده است.

رعایت عدالت اولویت اصلی انتخابات ۱۴۰۰/برگزاری انتخاباتی آبرومند و حداکثری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،احد جمالی در همایش بخشداران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات باید در تراز انقلاب اسلامی و متناسب با شان و جایگاه نظامی اسلامی برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مجریان در انتخابات پیش‌رو جانبدارانه عمل نکنند، افزود: مجریان انتخابات براساس قانون و عدالت و بنابر اصل بی‌طرفی عمل کنند، ستاد انتخابات استان به عنوان یک تیم عمل کننده و سیستمی به دنبال انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم است.

وی با اشاره به نقش بخشداران در  انتخابات ادوار مختلف گفت: در انتخابات گذشته به ویژه انتخابات اخیرا به عنوان استان شاخص معرفی شدیم که این انتخاب حامل اتحاد، انسجام و همدلی مسئولان و مجریان انتخابات و همراهی مردم بوده است.

این مسئول رعایت عدالت را اولویت اصلی در انتخابات آینده دانست و گفت: الگوی ما در این خصوص امام علی(ع) است و به دنبال عدالت علوی در انتخابات هستیم.

جمالی انتخابات را اولویت اصلی وزارت کشور دانست و عنوان کرد: آموزش بخشداران، فرمانداران و مجریان انتخابات در دستور کار است که اموزش‌ها نیز آغاز شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نقاط ضعف و قوت انتخابات گذشته احصاء  شود گفت: نقاط ضعف و قوت انتخابات گذشته شناسایی شود، نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف برطرف شود تا انتخاباتی هوشمندانه و عاری از هرگونه خطا برگزار کرد.

رئیس ستاد  انتخابات مدیریت انتخابات را هنر مردم‌داری دانست و گفت: خوش‌روزی با مردم، کسب اعتماد و رضایت مندی و سلامت انتخابات مدنظر باشد.ما به دنبال انتخاباتی سالم و  آبرومند با حضور حداکثری مردم هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول