اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

برگزاری ‏چهارمین دادگاه جرم سیاسی با شکایت روحانی از رسایی

حمید رسائی درباره شکایت روحانی نوشت: روحانی در توییتی، نظرش را درباره انتخابات گفت! من هم در توییتی، نظرم را گفتم، حالا او شکایت کرده و بزودی چهارمین دادگاه جرم سیاسی بصورت علنی و با هیأت منصفه برگزار می شود.

برگزاری ‏چهارمین دادگاه جرم سیاسی با شکایت روحانی از رسایی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حمید رسایی طی مطلبی در صفحه مجازی خود نوشت: در آستانه انتخابات مجلس یازدهم، روحانی در توییتی با هشتک ‎انتخابات تشریفاتی، نظرش را درباره انتخابات گفت! من هم در توییتی، نظرم را گفتم. 

حالا او شکایت کرده و بزودی چهارمین دادگاه جرم سیاسی بصورت علنی و با هیأت منصفه برگزار می شود. روحانی با تیم وکلا و من شخصا برای دفاع مستند از خودم آمادگی کامل دارم. 

‏مخاطب توییت من مثل روحانی، شورای نگهبان است، بدون اشاره به نام یا سِمَت کسی، اینکه چرا به وی برخورده و شکایت کرده، جای سئوال است؟! 

جلسه اول دادگاه برگزار و من به صلاحیت آن اعتراض کردم و خواستار برگزاری دادگاه مطابق جرم سیاسی شدم. قاضی نپذیرفت و بدون ورود درجزییات، به تجدیدنظر رفت. آنها استدلالم را پذیرفته و دادگاه جرم سیاسی شد.

برگزاری این دادگاه به سئوالات بسیاری که در ذهن شماست، پاسخ می دهد. آخرین بار بخاطر انتشار اسناد سرقت علمی در پایان‌نامه دکترای روحانی با شکایتش،  سه ساعت دادگاهی شدم و در نهایت به دلیل ارائه مستندات، به اتفاق آرای هیأت منصفه تبرئه شدم.

‏جالب اینکه توییت روحانی با بیش از ۸۰۰k عضو، ۵ هزار لایک و توییت من با حدود ۵۰k عضو و ۷ هزار لایک از مخاطب گرفت. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول