از سال 1392 با هدف تمرکز مدیریت فعالیتهای اقتصادی و توسعه حوزه فعالیت خود به بازارهای خارجی ، شرکتی چند موضوعی با گرایش مدیریت سرمایه ،واردات و صادرات ، نفت و انرژی ، گردشگری ، خدمات بیمه ای ، خدمات مخابراتی و فاوا ،تحقیق و توسعه و تحلیل بازار ، بازاریابی شبکهای غیرهرمی و نمایندگی شرکتهای داخلی ، خارجی و مدیریت نمایشگاهی و همایشهای بین المللی با قابلیت تبدیل شدن به هلدینگ بزرگ اقتصادی تحت عنوان شرکت توسعه اقتصاد پویای پارسه تاسیس گردید. راه اندازی کسب و کارهای متعدد اینترنتی از جمله انجام کلیه خدمات تشریفات آنلاین، سفارش غذای آنلاین ، سامانه تامین و توزیع الکترونیکی کالای رستورانی پایلار ، خدمات هتلداری و مدیریت تایم شرینگ هتل در شمال کشور ، ازجمله فعالیتهای صورت گرفته در گروه پارسه بوده. با گسترش فعالیتها و احساس ضرورت تخصص گرایی شرکت دیگری با نام آرمان توسعه الکترونیک پارسه شکل گرفت موضوع تخصصی این شرکت مدیریت شبکه خرید و فروش اقساطی با رسالت ارتقاء توان خرید مردم مطابق اصول بیع اسلامی و کاملا بدون بهره و با مدل کسب و کار منحصر به فرد و ایجاد فرصت سپرده گذاری مبتنی بر بیمه تأمین آتیه و سرمایه گذاری میباشد. اقدامات و برنامه های متمرکز شده در حوزه IT و مخابرات و اینترنت در چارچوب شرکت دیگری تحت عنوان آرمان توسعه ارتباط پارسه در حال شکل گیری میباشد . این شرکت در ابتدای کار با اخذ نمایندگی از شرکت مخابراتی فناپ تلکام از مجموعه شرکتهای هلدینگ سرمایه گذاری پاسارگاد در زمینه بازاریابی، پیمانکاری ، فروش و خدمات پس از فروش تلفن ثابت و سیار و اینترنت و تلویزیون اینترنتی و فضای مجازی در حال فعالیت است. این گروه در نظر دارد درکنار فعالیتهای اقتصادی خود دوره های علمی آموزشی و فرهنگ سازی با گرایشهای مختلف را در قالب موسسه آموزشی پارسه سازماندهی و اجرا نماید. همینطور موضوع تحقیق و پژوهش و فعالیتهای مطالعاتی با هدف تحلیل بازار و تصمیم سازی در حوزه اقتصادی و رفاهی را تحت مدیریت و راهبری شرکت آرمان توسعه اندیشه پارسه پیاده نماید.
دستاوردهای پارسه
+کارت اعتباری پارسه
کارت اعتباری پارسه مکانیزم مناسبی جهت خروج از رکود اقتصادی و افزایش قدرت خرید اقشار جامعه می باشد این کارت با توجه به حذف پول نقد از تعاملات مالی با اعتبارسنجی دقیق حرفهای علمی و ترهین ارزان و آسان وثایق همچنین استفاده از ظرفیت شرکتهای بیمهگرهزینه استفاده از کارت اعتباری پارسه را به شدت کاهش داده است. استفاده از سخت افزار و نرم افزارهای بومی و قدرتمند مدیریتی این فرآیند را آسان نموده است. مدیریت ویژه و علمی گردش اعتبار برای دارندگان و پذیرندگان کارت اعتباری پارسه جذاب آسان و مقرون به صرفه میباشد کارت اعتباری با عملکرد چندگانه در خرید و دریافت هر نوع کالا و خدماتی کاربرد دارد.
-خدمات کارت اعتباری پارسه
خرید عادی: درصورت شارژ نقدی کارت میتوان از کلیه مراکز و پایانههای فروشگاهی خرید کرد.
خرید تخفیفی: از طریق کلیه مراکز و پایانه های فروشگاهی طرف قرارداد که لیست آنها در اپلیکیشن کاپیلا قرار داده شده است.
خرید اعتباری: از طریق کلیه مراکز و پایانه های فروشگاهی که قرارداد فروش اقساطی با شرکت دارند و لیست آنها در اپلیکیشن کاپیلا قرار داده شده است.
-بیمه سرمایه گذاری:
دارنده کارت در صورت انجام خرید تخفیفی کافی، مشمول بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری رایگان می باشند.
-سایر خدمات:
مشاوره رایگان حقوقی و خانواده، رزرو هتل، بلیط(اتوبوس، قطار، هواپیما) داخلی و خارجی، گردشگری و تایمشیرینگ، انواع خدمات بیمهای، نیکوکاری و پیشخوان خدمات دولت ازجمله خدمات ویژه برای مشتریان کارت اعتباری میباشد.
تعهد ما اعتبار شماست
اعتبار شما افتخار ماست
+باشگاههای مشتریان
گروه فنی مهندسی پارسه با طراحی زیرساختهای تخصصی، این امکان را برای کاربران،جامعه هدف و مخاطبین خودفراهم نموده که با بهرمندی از قابلیتهای سختافزاری و نرمافزاری تحت وب، اندروید،IOS با رابطهای کاربری متعدد برای تمام ذینفعان و عاملین و متعاملین تحت برند پارسه یا بصورت white-Label با قابلیت Re-brandingو وب سرویسهای خدمات متعدد بانکی، بیمهای،تجارت و بازرگانی،استعلام از مراکز و نهادهای نظارتی سازکاری را تحت عنوان باشگاههای مشتریان خاص و عام (در سطوح دسترسیهای مختلف) ارائه دهد.
سوئیچ کامل بانکی پرداخت و لویالتی و اعتباری، که باقابلیت اتصال به تمام سیستمهای بانکی وPSP ها بوده ، و مجموعه کاملی از زیرساختهای مورد نیاز سازمانها، شرکتها و باشگاههای مشتریان را ارائه میدهد.
یک مولتیاپلیکیشن کاربردی است که انواع خدمات بانکی، بیمهای، فروشگاهی طبق سناریوهای متعدد تخفیفی، امتیازی، اعتباری و اقساطی و وفادارسازی به مشتریان، سازمانها و فروشگاهها و بالعکس را مدیریت میکند. این اپلیکیشن که در آدرس capila.ir/apk در نسخههای اندروید / IOS و PWAقابل نصب و بهرهبرداری است، با محیطی جذاب و کابردی با امکان صرفهجویی در هزینهها و پسانداز ، در اختیار کاربران گرامی قرار دارد. آموزشهای مرحله به مرحله در داخل اپلیکیشن گنجانده شده است.
با این اپلیکیشن ، نیازی به خیلی از اپلیکیشنهای بانکی و خدماتی دیگری وجود نخواهد داشت، چرا که تمام خدمات دریافت، پرداخت، سرمایهگذاری، بیمه، خرید و فروش، خدمات اجتماعی، رفاهی، تفریحی و ... به آسانترین شکل و با فرصت درآمدزایی در اختیار کاربران قرار دارد.
+ابرفروشگاه کاپیلا:
نسل جدیدی از فروشگاههای اینترنتی است که به دلیل برخورداری از سامانه سختافزاری و نرمافزاری هوشمند قدرت گرفته از سوئیچ پرداخت و لویالتی کاپیلا و ماژولهای کاربردی متعدد از جمله پیچیدهترین و گستردهترین و هوشمندترین ناوگان و سناریوهای متعدد تخفیفی، اعتباری، اقساطی و لیزینگی و ... کاملاً متمایز، جذابتر، راحتتر کمهزینهتر از هر آن تصوری است که مردم از فروشگاههای زنجیرهای داشتند و دارند. در این سامانه تمامی فروشگاهها تولید کنندهها ، تأمین کنندهها و حتی کسب و کارهای محلی و خانگی و ارائهکنندگان انواع کالا و خدمات اعم از حقیقی و حقوقی ، خصوصی و دولتی میتوانند ثبتعضویت نموده و به تناسب نوع فعالیت و صنف خود یک غرفه مجازی در بزرگترین پاساژ فروشگاهی به صورت کاملاً رایگان بدون محدودیت زمانی به کسب و کار خود اختصاص داده و دامنه اینترنتی اختصاصی ، درگاه بانکی اختصاصی ، صفحهوباختصاصی و فضای تبلیغاتی اختصاصی به صورت آنی و به محض ثبت نام در اختیار داشتهباشند.
فروشگاه بزر گ کاپیلا دارای سه بخش مجزا جهت راحتی دسترسی و طبق مدلهای متفاوت مارکتینگ میباشد.
1.پاساژ کاپیلا:
پاساژ کاپیلا همانطور که از اسمش پیداست فروشگاه محور بوده و تمام فروشندگان از هر صنف و دسته و شهری که هستند و با هر سناریوی فروش عادی، تخفیفی، اعتباری و اقساطی که مایل باشند در دالانها و تالارهای مجازی مربوطه در پاساژ کاپیلا غرفه خود را بصورت رایگان تعریف نموده و از همان لحظه میتوانند به صدها هزار نفر از مشتریان موجود و بالفعل کاپیلا دیده شده و ارائه کالا و خدمات نمایند.
این جایگاه محصول محور است به این معنی که فارغ از اینکه محصول مربوط به کدام فروشنده و کدام تأمین کننده باشد بر اساس نوع محصول و دسته کالاها نمایش داده میشوند ومشتری بر اساس کالای مورد نیاز و با فیلتر کردن نام محصول، برند، قیمت،رنگ، سایز و ... سفارش خود را ثبت نموده و از طریق شبکه پستی کاپیلا در آدرس خود دریافت مینمایند.
3.کلینیک خدمات کاپیلا:
جایگاهی برای ارائه کنندگان خدمات اعم از پزشکی و سلامت، آرایشی، بهداشتی،درمانی، رفاهی، تفریحی، فنی، خودرویی، ساختمانی، تعمیراتی، مشاوره های حقوقی، روانشناسی و خانواده میباشد، که مشتری میتواند خدمات مورد نیاز خود را انتخاب، رزرو یا سفارش نماید.
+کاپیلا پی CAPILA PAY:
بر اساس قابلیتهای فنی که شرکت پارسه در خصوص ارائه خدمات پرداخت الکترونیک داشته مجوز پرداخت یاری از شرکت شاپرک بر اساس مصوبه بانک مرکزی را اخذ نموده و بر اساس آن اقدام به تعریف و پیادهسازی درگاههای بانکی اینترنتی به سایتها و کسب و کارهای اینترنتی بدون بروکراسیهای بانکی و در کوتاهترین زمان ممکن و به صورت رایگان در اختیار فروشندگان قرار میدهد.