اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

معرفی گروه شرکتهای توسعه پارسه

گروه شرکتهای توسعه پارسه ازاوائل سال 1389 با ثبت شرکت آرمان توسعه آرتا فعالیت خود را ذیل موضوع ارائه انواع خدمات بیمه ای تحت مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد. این شرکت جزء چند شرکت خدمات بیمه ای برتر و پیشرو در صنعت بیمه توانست سهم قابل توجهی از بازار را بخود اختصاص دهد.

معرفی  گروه شرکتهای توسعه پارسه

از سال 1392 با هدف تمرکز مدیریت فعالیتهای اقتصادی و توسعه حوزه فعالیت خود به بازارهای خارجی ، شرکتی چند موضوعی با گرایش مدیریت سرمایه ،واردات و صادرات ، نفت و انرژی ، گردشگری ، خدمات بیمه ای ، خدمات مخابراتی و فاوا ،تحقیق و توسعه و تحلیل بازار ، بازاریابی شبکه‌ای غیرهرمی و نمایندگی شرکتهای داخلی ، خارجی و مدیریت نمایشگاهی و همایشهای بین المللی با قابلیت تبدیل شدن به هلدینگ بزرگ اقتصادی تحت عنوان شرکت توسعه اقتصاد پویای پارسه تاسیس گردید. راه اندازی کسب و کارهای متعدد اینترنتی از جمله انجام کلیه خدمات تشریفات آنلاین، سفارش غذای آنلاین ، سامانه تامین و توزیع الکترونیکی کالای رستورانی پایلار ، خدمات هتلداری و مدیریت تایم شرینگ هتل در شمال کشور ، ازجمله فعالیتهای صورت گرفته در گروه پارسه بوده. با گسترش فعالیتها و احساس ضرورت تخصص گرایی شرکت دیگری با نام  آرمان توسعه الکترونیک پارسه شکل گرفت موضوع تخصصی این شرکت مدیریت شبکه خرید و فروش اقساطی با رسالت ارتقاء توان خرید مردم مطابق اصول بیع اسلامی و کاملا بدون بهره و با مدل کسب و کار منحصر به فرد و ایجاد فرصت سپرده گذاری مبتنی بر بیمه تأمین آتیه و سرمایه گذاری میباشد. اقدامات و برنامه های متمرکز شده در حوزه IT و مخابرات و اینترنت در چارچوب  شرکت دیگری تحت عنوان آرمان توسعه ارتباط پارسه در حال شکل گیری میباشد . این شرکت در ابتدای کار با اخذ نمایندگی از شرکت مخابراتی فناپ تلکام از مجموعه شرکتهای هلدینگ سرمایه گذاری پاسارگاد در زمینه بازاریابی، پیمانکاری ، فروش و خدمات پس از فروش تلفن ثابت و سیار و اینترنت و تلویزیون اینترنتی و فضای مجازی در حال فعالیت است. این گروه در نظر دارد درکنار فعالیتهای اقتصادی خود دوره های علمی آموزشی و فرهنگ سازی با گرایش‌های مختلف را در قالب موسسه آموزشی پارسه سازماندهی و اجرا نماید. همینطور موضوع تحقیق و پژوهش و فعالیتهای مطالعاتی با هدف تحلیل بازار و تصمیم سازی در حوزه اقتصادی و رفاهی را تحت مدیریت و راهبری  شرکت آرمان توسعه اندیشه پارسه پیاده نماید.

دستاوردهای پارسه

+کارت اعتباری پارسه

کارت اعتباری پارسه مکانیزم مناسبی جهت خروج از رکود اقتصادی و افزایش قدرت خرید اقشار جامعه می باشد این کارت با توجه به حذف پول نقد از تعاملات مالی با اعتبارسنجی دقیق حرفه‌ای علمی و ترهین ارزان و آسان وثایق همچنین استفاده از ظرفیت شرکتهای بیمه‌گرهزینه استفاده از کارت اعتباری پارسه را به شدت کاهش داده است. استفاده از سخت افزار و نرم افزارهای بومی و قدرتمند مدیریتی  این فرآیند را  آسان نموده است. مدیریت ویژه و علمی گردش اعتبار برای دارندگان و پذیرندگان کارت اعتباری پارسه جذاب آسان و مقرون به صرفه می‌باشد کارت اعتباری با عملکرد چندگانه در خرید و دریافت هر نوع کالا و خدماتی کاربرد دارد.

-خدمات کارت اعتباری پارسه

خرید عادی: درصورت شارژ نقدی کارت میتوان از کلیه مراکز و پایانه‌های فروشگاهی خرید کرد.

خرید تخفیفی: از طریق کلیه مراکز و پایانه های فروشگاهی طرف قرارداد که لیست آنها در اپلیکیشن کاپیلا قرار داده شده است.

خرید اعتباری: از طریق کلیه مراکز و پایانه های فروشگاهی که  قرارداد فروش اقساطی با شرکت دارند و لیست آنها در اپلیکیشن کاپیلا قرار داده شده است.

-بیمه سرمایه گذاری:

دارنده کارت در صورت انجام خرید تخفیفی کافی، مشمول بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری رایگان می باشند.

-سایر خدمات:

مشاوره رایگان حقوقی  و خانواده، رزرو هتل، بلیط(اتوبوس، قطار، هواپیما) داخلی و خارجی، گردشگری و تایم‌شیرینگ، انواع خدمات بیمه‌ای، نیکوکاری و پیشخوان خدمات دولت ازجمله خدمات ویژه برای مشتریان کارت اعتباری می‌باشد.

تعهد ما اعتبار شماست                                                 

اعتبار شما افتخار ماست

 

+باشگاه‌های مشتریان

گروه فنی مهندسی پارسه با طراحی زیرساخت‌های تخصصی، این امکان را برای کاربران،جامعه هدف و مخاطبین خودفراهم نموده که با بهرمندی از  قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تحت وب، اندروید،IOS با رابط‌های کاربری متعدد برای تمام ذینفعان و عاملین و متعاملین تحت برند پارسه یا بصورت white-Label با قابلیت Re-brandingو وب سرویس‌های خدمات متعدد بانکی، بیمه‌ای،تجارت و بازرگانی،استعلام از مراکز و نهاد‌های نظارتی سازکاری را تحت عنوان باشگاه‌های مشتریان خاص و عام (در سطوح دسترسی‌های مختلف) ارائه دهد.

 

+سوئیچ کاپیلا:

 سوئیچ کامل بانکی پرداخت و لویالتی و اعتباری، که باقابلیت اتصال به تمام سیستم‌های بانکی وPSP ها بوده ، و مجموعه کاملی از زیرساخت‌های مورد نیاز سازمان‌ها، شرکت‌ها و باشگاه‌های مشتریان را ارائه می‌دهد.

 

 

پلیکیشن کاپیلا:

            یک مولتی‌اپلیکیشن کاربردی است که انواع خدمات بانکی، بیمه‌ای، فروشگاهی طبق سناریو‌های متعدد تخفیفی، امتیازی، اعتباری و اقساطی و وفادارسازی به مشتریان،  سازمان‌ها و فروشگاه‌ها و بالعکس را مدیریت می‌کند. این اپلیکیشن که در آدرس capila.ir/apk  در نسخه‌های اندروید / IOS و PWAقابل نصب و بهره‌برداری است، با محیطی جذاب و کابردی با امکان صرفه‌جویی در هزینه‌ها و پس‌انداز ، در اختیار کاربران گرامی قرار دارد. آموزش‌های مرحله به مرحله در داخل اپلیکیشن گنجانده شده است.

با این اپلیکیشن ، نیازی به خیلی از اپلیکیشن‌های بانکی و خدماتی دیگری وجود نخواهد داشت، چرا که تمام خدمات دریافت، پرداخت، سرمایه‌گذاری، بیمه، خرید و فروش، خدمات اجتماعی، رفاهی، تفریحی و ... به آسان‌ترین شکل و با فرصت درآمدزایی در اختیار کاربران قرار دارد.

+ابرفروشگاه کاپیلا:

نسل جدیدی از فروشگاه‌های اینترنتی است که به دلیل برخورداری از سامانه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هوشمند قدرت گرفته از سوئیچ پرداخت و لویالتی کاپیلا و ماژول‌های کاربردی متعدد از جمله پیچیده‌ترین و گسترده‌ترین و هوشمندترین ناوگان و سناریو‌های متعدد تخفیفی، اعتباری، اقساطی و لیزینگی و ...  کاملاً متمایز،  جذاب‌تر، راحت‌تر کم‌هزینه‌تر از هر آن تصوری است که مردم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای داشتند و دارند. در این سامانه تمامی فروشگاه‌ها تولید کننده‌ها ، تأمین کننده‌ها و حتی کسب و کارهای محلی و خانگی  و ارائه‌کنندگان انواع کالا و خدمات اعم از حقیقی و حقوقی ، خصوصی و دولتی می‌توانند ثبت‌عضویت نموده و به تناسب نوع فعالیت و صنف خود یک غرفه مجازی در بزرگترین پاساژ فروشگاهی به صورت کاملاً رایگان بدون محدودیت زمانی به کسب و کار خود اختصاص داده و دامنه اینترنتی اختصاصی ، درگاه بانکی اختصاصی ، صفحه‌وب‌اختصاصی و فضای تبلیغاتی اختصاصی به صورت آنی و به محض ثبت نام در اختیار داشته‌باشند.

فروشگاه بزر گ کاپیلا دارای سه بخش مجزا جهت راحتی دسترسی و طبق مدل‌های متفاوت مارکتینگ می‌باشد.

1.پاساژ کاپیلا:

پاساژ کاپیلا همانطور که از اسمش پیداست فروشگاه محور بوده و تمام فروشندگان از هر صنف و دسته و شهری که هستند و با هر سناریوی فروش عادی، تخفیفی، اعتباری و اقساطی که مایل باشند در دالان‌ها و تالارهای مجازی مربوطه در پاساژ کاپیلا غرفه خود را بصورت رایگان تعریف نموده و از همان لحظه می‌توانند به صدها هزار نفر از مشتریان موجود و بالفعل کاپیلا دیده شده و ارائه کالا و خدمات نمایند.

2.ویترین کاپیلا:

این جایگاه محصول محور  است به این معنی که فارغ از اینکه محصول مربوط به کدام فروشنده و کدام تأمین کننده باشد بر اساس نوع محصول و دسته کالاها نمایش داده می‌شوند ومشتری بر اساس کالای مورد نیاز و با فیلتر کردن نام محصول، برند، قیمت،رنگ، سایز و ... سفارش خود را ثبت نموده و از طریق شبکه پستی کاپیلا در آدرس خود دریافت می‌نمایند.

3.کلینیک خدمات کاپیلا:

جایگاهی برای ارائه کنندگان خدمات اعم از پزشکی و سلامت، آرایشی، بهداشتی،درمانی، رفاهی، تفریحی، فنی، خودرویی، ساختمانی، تعمیراتی، مشاوره های حقوقی، روانشناسی و خانواده  می‌باشد، که مشتری می‌تواند خدمات مورد نیاز خود را انتخاب، رزرو یا سفارش نماید.

+کاپیلا پی CAPILA PAY:

بر اساس قابلیت‌های فنی که شرکت پارسه در خصوص ارائه خدمات پرداخت الکترونیک داشته مجوز پرداخت یاری از  شرکت شاپرک بر اساس مصوبه بانک مرکزی را اخذ نموده و بر اساس آن اقدام به تعریف و پیاده‌سازی درگاه‌های بانکی اینترنتی به سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی بدون بروکراسی‌های بانکی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت رایگان در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول