اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۶۵۹ کلاس درس در کردستان در حال احداث است

مدیرکل توسعه و نوسازی مدارس کردستان گفت: ۶۵۹ کلاس درس در استان کردستان در حال احداث است که برای تکمیل آن به ۱۹۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

۶۵۹ کلاس درس در کردستان در حال احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماجد احمدی بعدازظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷۴ پروژه آموزشی در قالب ۶۵۹ کلاس درس در دست اجراست.

وی به اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه‌ها پرداخت و گفت: ۱۹۸ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۱۷۴ پروژع یاد شده نیاز است.

وی اعلام کرد: بازسازی ۷۶ کلاس درس از اعتبارات ملی و ۲۳ کلاس درس نیز از اعتبارات استانی در کردستان آغاز شده که در حال انجام است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان بیان کرد: سیستم گرمایشی تعداد ۶ هزار و ۳۲۵کلاس درس تا پایان سال ۹۸ استانداردسازی شدند و اکنون هیچ مدرسه‌ای در استان دارای بخاری نفتی نیست‌.

احمدی به طرح مقاوم سازی مدارس پرداخت و گفت: در سال جاری ۶ مدرسه با ۵۰ کلاس درس در حال مقاوم‌سازی است که سه میلیارد تومان اعتبار برای آن تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: در سنوات قبل ۱۷۳ کلاس درس استان کردستان به همت سازمان توسعه و نوسازی مدارس استان مقاوم‌سازی شده‌اند.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول