اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

صیانت از منابع طبیعی رسالت نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حفظ و صیانت از منابع طبیعی در همه‌جا یک ضرورت و رسالت نظام جمهوری اسلامی است.

صیانت از منابع طبیعی رسالت نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در حاشیه غرس نهال با بیان اینکه حفظ و صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست رسالت نظام جمهوری اسلامی است، گفت: غرس نهال یک رسالت است کسی تصور نکند ما یک نهالی را نمادین غرس می‌کنیم و یک کار تشریفاتی انجام می‌دهیم بلکه این یک کار مستمر در درون نظام اسلامی است و مسئولان باید در این راستا بیشتر تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری در حقیقت صیانت از محیط‌زیست و منابع طبیعی است، ادامه داد: حفظ و صیانت از محیط‌زیست و منابع طبیعی رسالت اسلامی و دینی است که هم ما در قانون اساسی نسبت به این معنا مکلف هستیم و هم نظام جمهوری اسلامی نیز در این جهت کوشا بوده و نقش گسترده‌ای را ایفا کرده است.

وی اظهار کرد: مردم نیز باید در این راستا بیشتر عنایت و توجه داشته باشند و هر چه می‌توانند نسبت به غرس نهال در جاهایی که امکان دارد کوشا باشند و هر کسی به هر وسیله‌ای در هر موقعیتی که امکان‌پذیر است بتواند یک نهال مثمری را غرس کند تا از سایه‌، طراوت، شادابی‌اش و یا از میوه‌های آن استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه حفظ جنگل‌ها یک ضرورت است، افزود: حفظ منابع طبیعی در همه‌جا یک ضرورت است این‌ها درواقع عامل حیات انسان است.

نکونام گفت: همه وظیفه داریم در راستای آنچه به سلامت جامعه، طراوت و شادابی جامعه کمک می‌کند ایفای نقش کنیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول