اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۷۰ میلیون تومانی روغن و شکر احتکارشده/ انبار پلمب شد

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از کشف روغن و شکر احتکارشده در انباری در حوالی میدان امام حسین (ع) خبرداد.

کشف ۷۰ میلیون تومانی روغن و شکر احتکارشده/ انبار پلمب شد

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف روغن نباتی و شکر احتکار شده به ارزش 700 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ‌ مرادی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با پدیده شوم احتکار، مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ گزارشی را مبنی بر احتکار کالای اساسی در یک واحد انبار در حوالی میدان امام حسین (ع) دریافت کردند.

وی افزود: مأموران پس از اطمینان از صحت گزارش دریافتی و هماهنگی قضائی و با همراهی بازرس اداره تعزیرات حکومتی و کارشناس سازمان صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام و موفق شدند که در بازرسی از این انبارحدود 500 کیلوگرم شکر و چهار هزار و 400 بطری یک و نیم لیتری روغن مایع با برندهای تجاری معروف کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بودند، گفت: ارزش کالاهای احتکار شده بنا به اظهار نظر کارشناسان حدود700میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی او به اداره تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضائی این انبار پلمب شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول