اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف گردوی آمریکایی، سیگار اماراتی و بادام درختی قاچاق از یک انبار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف گردوی آمریکایی، سیگار
اماراتی و بادام درختی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال ازانباری در محدوده دولت آباد خبر داد.

کشف گردوی آمریکایی، سیگار اماراتی و بادام درختی قاچاق از یک انبار

سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف 8 میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در محدوده دولت آباد، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی برای بررسی صحت و سقم خبر به محل مراجعه و در بررسی‌های بعمل آمده مشاهده شد که مقادیری سیگار، گردو و بادام در محل موجود است.

وی‌گفت: در تحقیقات از انباردار مشخص شد که کالاها فاقد هرگونه مدارک بوده و سیگارها نیز متعلق به فرد دیگری بود که وی گفت سیگارها را از افراد ناشناس خریداری کرده است.

گودرزی تصریح کرد: پس از بررسی دقیق در نهایت متهمان به همراه کالاهای کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شدند؛ براساس شمارش صورت گرفته، کالاهای کشف شده شامل 758 هزار و 400 نخ سیگار ساخت کشور امارات و ۴۵۰ کیلوگرم گردو تولید کشورآمریکا و حدود دو هزار و 655 کیلوگرم بادام درختی فاقد مارک بوده است که ارزش تقریبی این کالاها، ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول