اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

احتمال برگزاری بازی‌های توکیو بدون تماشاگران خارجی

برخی رسانه‌های ژاپنی از برگزاری المپیک بدون تماشاگران خارجی خبر دادند.

احتمال برگزاری بازی‌های توکیو بدون تماشاگران خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته برگزاری بازیهای توکیو اعلام کرد در خصوص حضور تماشاگران خارجی در المپیک و پارالمپیک تا پایان ماه جاری میلادی تصمیم گیری خواهد شد.

در جلسه چند جانبه امروز بین کلانشهر توکیو، دولت ژاپن، کمیته بین المللی المپیک (IOC) و کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) این موضوع در بالای دستور کار قرار گرفت.

سیکو هاشیموتو رئیس توکیو 2020 فاش کرد که تصمیم در مورد تماشاگران بین المللی تا پایان ماه مارس گرفته خواهد شد. در خصوص استفاده از ظرفیت ورزشگاه‌ها نیز تا پایان آوریل (اوایل اردیبهشت) تصمیم‌گیری می‌شود.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک در این نشست، گفت: من فکر می‌کنم همه ما قبول داریم که روی بازی‌ها تمرکز خواهیم کرد. این به معنای اصلی مسابقات است. اطمینان از رقابت امن، ایمن و منصفانه بر سایر جنبه‌های بازیها ارجحیت دارد.

برخی رسانه‌ها نیز گزارش کردند ژاپن در نظر دارد بازی‌ها را بدون حضور تماشاگران خارجی برگزار کند. روزنامه ژاپنی Mainichi روز چهارشنبه گزارش داد که دولت قصد داشته است بازی‌ها را بدون پذیرش تماشاگران خارج از ژاپن برگزار کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول